1826 Locust Street, Bainbridge, GA 31717 +1 (212) 269-1000 support@example.com

WebDesign si optimizare SEO

logo absolut web expert 99a

Promovare prin backlink

Popularitatea este data de continutul BuildLink - 101 moduri de a creste natural

Popularitatea este data de continutul BuildLink - 101 moduri

Link Building ... Timp-intensiv. Frustrant. Uneori confuz. Totuși, inevitabil. Pentru că, în cele din urmă, este totuși un atu pentru o clasare superioară.Popularitatea este data de continutul BuildLink 101 moduri de a creste natural

Mulți dintre noi au sperat că va dispărea. În intrarea Robots.txt a lui Brett Tabke , el a repetat un sentiment pe care mulți webmasteri îl susțin ca pe o speranță:

Ce se întâmplă cu toți acei Wavers care cred că [i] Getting Links = SEO [/ i] atunci când majoritatea algo-ului Google este devalorizat în diferite moduri? Wavers și-au construit averile pe "links = seo". Atunci când aceasta dispare, Wavers-ul are zero pentru a ține pasul.

Acestea sunt intrebari pertinente pentru strategia de promovare site :

  1. Va face buildlink să fie foarte important pentru clasamentul pe termen mediu?
  2. Când popularitatea backlink să fie devalorizat în favoarea altor elemente algo (care sunt mai puțin obositoare, din punctul de vedere al webmasterului)?

Raspunsurile:

  1. Ne pare rău, dar construirea de link-uri va fi în continuare cartea de aur SEO pentru viitorul apropiat.
  2. Nu mi-aș ține respirația pentru algoritmii motoarelor de căutare pentru a acorda o importanță mai mică popularității link-ului până când sosesc Semantic Web sau poate când HTTP va fi înlocuit de un nou protocol. Deoarece legăturile sunt încă conectorul de bază, relația de bază, de pe Web, singura strategie de promovare site cu efect indiscutabil. Și pentru viitorul viitor, ele vor fi cea mai ușoară cale pentru ca un program de calculator să judece importanța și încrederea unei pagini Web.

Ce se va întâmpla cu modul în care algoritmii de căutare scoruri de link-uri se întâmplă deja. Algo-ul Google a devenit mult mai elegant și mai avansat, devalorizând o cantitate uluitoare de link-uri care nu ar trebui să se numere și punând mai mult accent pe legăturile de încredere . Iar încrederea și sucul dat de aceste legături este apoi verificată de elemente cum ar fi datele utilizatorului, vârsta domeniului și alți factori relativ greu de falsificat.

Dar vă rog, nu vă păcăliți. Link-urile care ar trebui să conteze sunt în continuare cheia clasamentului (în Google, cel puțin - și MSN și Yahoo! sunt doar cu câțiva ani în urmă). În acest spirit, Aaron și cu mine am creat cele 101 căi de a construi (și nu construi) legături. (Da, sa întâmplat că au fost exact 101!)

Oh, și recuzită nebune pentru inspirația noastră, 131 Legitimate Link Building Strategies , unul dintre documentele autorității originale privind construirea de legături. A fost doar un pic ruginit, asta-i tot ("Găzduiește-ți propriul Web Ring"?). Oricum, bucurați-vă de actualizare.

71 Moduri bune de a construi legături

Dragoste pentru liste

1. Construiți o listă "101". Acestea primesc tot timpul Dugg și adesea devin "documente de autoritate". Oamenii nu pot rezista conectării la acestea (indiciu, sugestie).

2. Creați 10 sfaturi utile pentru a vă ajuta să introduceți subiectul aici . Din nou, acestea sunt extrem de ușor de legat.

3. Creați liste de resurse extinse pentru un anumit subiect (a se vedea dl Ploppy pentru inspirație).

4. Creați o listă cu primele 10 mituri pentru o anumită categorie.

5. Creați o listă de guru / experți. Dacă impresionați persoanele listate suficient de bine sau dacă găsiți o modalitate de a face proiectul dvs. să arate oarecum oficial, guru-i poate ajunge să se leagă de site-ul dvs. sau să vă mulțumească. (Uneori lingușirea este cea mai ușoară cale de a găsi o relație bună cu o "autoritate".)

Închiriez ajutor

Această listă este, desigur, destul de lungă, deoarece există multe modalități de a construi link-uri și construirea de link-uri poate fi o sarcină obositoare, costisitoare și greoaie. Dacă aveți o mulțime de bani, dar sunt puține la timp outsourcing toate sau o parte din campaniile dvs. de construire link-ul se poate dovedi a fi o strategie de afaceri destul de profitabile.

6. Închiriați un publicist. Binele vechi "PR" (nu PageRank) poate face totusi minuni. Paul Graham a scris un mare articol intitulat "Submarinul" care subliniază modul în care firmele de PR primesc expunere în mass-media. Fi avertizat că multe firme de PR pot fi destul de lovite sau dor de promoțiile lor și chiar și unele dintre "succesele" nu pot rămâne prea mult timp. Dacă legăturile permanente reprezintă obiectivul dvs. principal, asigurați-vă că acesta este în mod clar articulat firmelor de PR în avans, deoarece unele firme de PR sponsorizează un conținut temporar de plăți care dispare aproximativ o lună după ce cecul dvs. se șterge. ;)

7. Închiria un consultant. Da, puteți externaliza construirea de link-uri. Doar asigurați-vă că mergeți cu cineva bun. Dacă doriți link-uri de înaltă calitate de înaltă calitate, Jim Boykin Internet Marketing Ninjas & Garrett de la Citations Labs din Franța sunt probabil singurele firme SEO care o fac la scară. Pachetele lor de construire a link-urilor încep de la 5.000 $ pe lună și peste. Dacă nu vă puteți permite să externalizați pe deplin clădirea dvs. de legătură, puteți să o angajați pe Debra Mastlerpentru a vă antrena personalul în casă.

Autoritate de dezvoltare & ușor de conectat la

8. Faceți-vă ușor de înțeles conținutul dvs. atât de mulți oameni pot înțelege și răspândi mesajul. (Este un lucru de accesibilitate.)

9. Depuneți eforturi pentru a minimaliza erorile gramaticale sau de ortografie, mai ales dacă aveți nevoie de persoane autoritare, cum ar fi bibliotecarii, pentru a vă conecta la site-ul dvs.

10. Aveți o politică de confidențialitate ușor accesibilă și o secțiune, astfel încât site-ul dvs. să fie mai credibil. Includerea unei imagini cu dvs. vă poate ajuta, de asemenea, să vă construiți autoritatea.

PPC ca instrument de construire a link-urilor

11. Cumpărați traficul relevant cu o campanie cu plata pe clic. Traficul relevant va duce site-ul dvs. la mai mulți vizitatori și la expunerea mărcii. Când oamenii vin la site-ul dvs., indiferent de canalul în care au găsit-o, există posibilitatea ca aceștia să se leagă de dvs.

Știri și sindicalizare

12. Sintetizați articole pentru bloguri de încredere și site-uri de știri de afaceri precum Business Insider & TechCruch. De asemenea, luați în considerare promovarea conținutului dvs. pe site-uri de nișă din industrie și pe site-uri sociale precum Facebook, Instagram, Twitter, Mediu, LinkedIn & SlideShare etc. (Actualizați: aproximativ o jumătate de deceniu după publicarea acestui articol, multe dintre aceste directoare pentru articole au fost penalizate de algoritmul Google Panda și Google a crescut pentru a lua o viziune mai dubioasă a acestor site-uri ca surse de legătură - chiar dacă Google își face sindicate anunțurile către acestea aceleași site-uri.)

13. Trimiteți un articol site-ului de știri din industrie. Au un site SEO? Scrieți un articol și trimiteți-l la WebProNews. Aveți un site despre BLANK? Trimiteți la BLANKinformationalsite.com.

14. Sindicalizați un comunicat de presă. Acordați-vă timp să faceți acest lucru BUNĂ (convingătoare, științifică) . Trimiteți-i un e-mail unor jurnaliști și bloggeri selectați manual. Personalizați mesajul de e-mail. Pentru o bună măsură, ea prezintă PRWeb , PRLeap , etc În timp ce multe site - uri de presă de lansare a adăuga acum nofollow la comunicate de presă, puteți compliment , de asemenea , comunicate de presă cu centre media de pe site - ul dvs. și au grafice personalizate, date și funcții de pe site - ul dvs. astfel încât persoanele care văd lansarea să se poată conecta direct la paginile asociate de pe site-ul dvs.

15. Urmăriți cine vă preia articolele sau comunicatele de presă. Oferiți-le știri sau conținut exclusiv.

16. Comercializați articole cu alți webmasteri.

17. Trimiteți un e-mail câtorva prieteni când aveți importante știri relevante care le cer feedbackul și / sau dacă ar fi minte să le menționeze dacă vă consideră că informațiile dvs. sunt utile.

18. Scrieți despre și link-uri către companii cu pagini "în știri". Acestea leagă înapoi la povestiri și postări de blog care acoperă evoluțiile acestora. Acest lucru este, evident, mai ușor dacă aveți o secțiune de știri sau un blog. Faceți o căutare Google pentru [industria dvs. + "în știri"].

19. Efectuați sondaje și studii care fac ca oamenii să se simtă importanți. Dacă puteți face alți oameni să se simtă importanți, acestea vă vor ajuta să faceți marketingul pentru dvs. gratuit. Salary.com a făcut un studiu despre modul în care erau mamele fără plată și au primit multe legături de înaltă calitate. Chiar dacă nu aveți un unghi "simți bine", puteți obține în continuare mențiuni prin folosirea datelor din sondajele dvs. ca un cârlig pentru o poveste. Când am cercetat cercetătorii , ancheta a fost mai târziu menționată de un important organism guvernamental. Serviciile precum AYTM și Google Surveys sunt destul de accesibile.

Directoare, Meme Trackers & Social Bookmarking

20. Acest sfat este un vechi, dar bun: trimite site-ul dvs. la DMOZ și alte directoare care permit depunerea gratuită.

21. Trimiteți site-ul dvs. la directoarele plătite. Un alt bătrân. Doar amintiți-vă că calitatea contează .

22. Creați-vă propriul director topic despre domeniul dvs. de interes. Evitați legătura cu site-ul dvs., deeplinking la un conținut important, atunci când este posibil. Desigur, dacă o transformi într-o resursă cu adevărat utilă, ea va atrage legături singure.

23. site - uri legate de Tag pe site - uri , cum ar fi Del.icio.us . Dacă utilizatorii găsesc site-urile pe care le etichetați ca fiind interesante, angajate emoțional sau în timp util, acestea pot urma traseul înapoi pe site-ul dvs.

24. Dacă creați ceva de o calitate deosebită, asigurați-vă că îi cereți câțiva prieteni să-i eticheteze. Dacă site-ul dvs. se află pe prima pagină a Digg sau pe lista populară Del.icio.us , alte sute de bloggeri vor vedea site-ul dvs. și, eventual, vor face legătura cu acesta.

25. Uită-te la trackers meme pentru a vedea ce idei se răspândesc. Dacă scrieți despre idei populare de răspândire cu o mulțime de conținut original (și legătura cu unele dintre resursele originale), site-ul dvs. poate fi listat ca sursă pe site-ul tracker-ului. Sau, dacă urmăriți companii care sunt frecvent acoperite de trackers-ul meme, puteți să trimiteți un sfat editorilor TechMeme și să obțineți o mulțumire despre contul dvs. Twitter.

Link-uri locale și de afaceri

26. Alăturați-vă la Biroul de afaceri mai bun.

27. Obțineți un link de la camera dvs. de comerț locală.

28. Trimiteți link-ul dvs. către resursele guvernamentale relevante pentru oraș și stat. (Mai ușor în unele țări decât în ​​altele.)

29. Listați site-ul dvs. pe site-ul web al bibliotecii locale.

30. Verificați dacă producătorii dvs. sau comercianții cu amănuntul sau alți parteneri de afaceri ar putea fi dispuși să facă trimiteri la site-ul dvs.

31. Dezvoltați relații de afaceri cu companii non-concurente în același domeniu. Folosiți aceste relații on-line și off-uri, recomandându-vă reciproc prin link-uri și distribuind cărțile de vizită ale celorlalți. De exemplu, am colaborat cu Wordtracker pentru a promova un ghid de strategii de cuvinte cheie co-produs.

32. Lansați un program de afiliere. Cele mai multe dintre legăturile pe care le ridicați nu vor avea valoare SEO, dar expunerea adăugată va duce aproape întotdeauna la legături suplimentare "normale" de la utilizatorii care vă întreabă despre site-ul dvs. pe forumurile sociale și pe cele web.

Link-uri gratuite gratuite

33. În funcție de categoria și oferta dvs., veți găsi Craigslist ca un serviciu clasificat gratuit sau ieftin.

34. Este destul de ușor să ceri sau să răspunzi la întrebări pe Yahoo! Răspunsuri sau Quora și furnizați linkuri către resursele relevante.

35. Este destul de ușor să răspundeți sau să răspundeți la întrebări din Grupurile Google și să furnizați linkuri către resurse relevante.

36. Dacă conduceți o companie destul de reputație, creați o pagină despre aceasta în Wikipedia sau în wiki-urile specifice subiectului. Adăugarea este doar jumătate din bătălie. Asigurați-vă că monitorizați în mod regulat pagina dvs. pentru editori zelot care ar putea decide să-l șterge arbitrar. Dacă este greu să listați direct site-ul dvs., încercați să adăugați linkuri către alte pagini care se leagă de site-ul dvs.

37. Este nevoie de aproximativ 15 minute pentru a crea o pagină de actualitate Squidoo , pe care o puteți folosi pentru a arăta ca un expert în industrie. Conectați-vă la documentele expert și la cele mai utile instrumente utile în domeniile dvs. și, de asemenea, creați un link înapoi la site-ul dvs.

38. Trimiteți o poveste către Digg care face legătura cu un articol de pe site-ul dvs. Puteți, de asemenea, să trimiteți un alt conținut și să reintroduceți o parte din autoritatea sa de link către pagina dvs. de profil.

39. Dacă publicați un feed RSS și conținutul dvs. este util și actualizat în mod regulat, unii oameni vor sindicaliza conținutul dvs. RSS (iar unele dintre ele vor oferi link-uri, din păcate, unele nu vor).

40. Majoritatea forumurilor permit membrilor să lase link-uri de semnătură sau link-uri de profil personal. Dacă faceți contribuții de calitate, unii oameni vor urma aceste link-uri și, eventual, vor citi site-ul dvs., vor lega la site-ul dvs. și / sau vor cumpăra produsele dvs. Cheia este să fie relevantă și să aveți legături par mai accentuate sau mai degrabă complementare, decât să arătați că ați postat doar pentru link-uri.

Aveți o inimă mare pentru recenzii

41. Cele mai multe companii mai mici nu sunt bine stabilite online, deci dacă site-ul dvs. are o mare autoritate, conținutul dvs. de recenzare este adesea foarte bun.

42. Revizuirea produselor relevante pe Amazon.com . Am văzut această remiză în solicitări directe ale clienților și în legături secundare.

43. Creați liste de produse de pe Amazon.com care revizuiesc produsele de top și menționați și fundalul dvs. (LINK!).

44. Revizuirea site-urilor legate de Alexa pentru a atrage fluxuri de trafic conexe.

45. Revizuiți produsele și serviciile pe motoarele de căutare cum ar fi ePinions pentru a vă ajuta să vă construiți autoritatea. Amazon se uită la recenzenții care sunt foarte mulțumiți de alți clienți Amazon și le oferă unora posibilitatea de a obține produse gratuite pentru a le revizui prin intermediul programului lor de viță de vie.

46. ​​Dacă cumpărați un produs sau un serviciu care vă place foarte mult și sunt bune la părăsirea mărturiilor, multe dintre acestea devin legături. Două sfaturi de scriere a mărturiilor - le face credibile și să fie specifice acolo unde este posibil.

Blogurile și Blogosfera

47. Începeți un blog. Nu numai pentru a avea unul. Postați în mod regulat și postați un conținut extraordinar. Bună execuție este ceea ce primește legăturile.

48. Conectați-vă la alte bloguri de pe blogul dvs. Linkurile de ieșire sunt una dintre cele mai ieftine forme de marketing disponibile. Mulți bloggeri urmăresc, de asemenea, cine se leagă de ei sau de unde provine traficul, astfel încât legătura cu ei este o modalitate ușoară de a fi observată de unii dintre ei.

49. Observați alte bloguri. Cele mai multe dintre aceste comentarii nu vor oferi o valoare foarte mare a motorului de căutare, dar dacă comentariile dvs. sunt utile, vizibile și relevante, acestea pot conduce trafic direct. Acestea ajută, de asemenea, ca alți bloggeri să devină conștienți de tine și pot începe să citească blogul tău și / sau să le conecteze.

50. Paginile cu taguri Technorati se clasează bine în Yahoo! și MSN (acum Bing), și într-o mai mică măsură în Google. Chiar dacă blogul dvs. este destul de nou, puteți avea postările dvs. prezentate pe paginile de etichete Technorati prin etichetarea postărilor dvs. cu etichete relevante.

51. Dacă creați un blog, asigurați-vă că listează-l în câteva dintre cele mai bune directoare de bloguri .

Design ca un element de legătură

52. Web 2.0 - dacă site-ul dvs. Oamenii le place să se leagă de orice cu AJAX. Chiar și în cele mai înguste nise, există un fel de funcționalitate utilă pe care o puteți construi cu AJAX, apoi promovați aceste caracteristici pe blogurile de design.

53. Validați și 508 site-ul dvs. Această metodă (indirectă) face ca site-ul dvs. să fie mai credibil și mai ușor de legat, mai ales de la site-uri guvernamentale sau de la comunități orientate spre proiectare. Există chiar și câteva directoare autoritare de site-uri compatibile cu standardele.

54. Comandați un redesign frumos CSS. Un design frumos poate obține linkuri de pe site-uri precum CSS Vault .

Link Trading

55. Schimbați unele legături. Ce?! Chiar am recomandat o construire a link-urilor reciproce? Da, la scară mică și cu parteneri relevanți care vă vor trimite trafic . Stați departe de hub-urile de tranzacționare a legăturilor și rețelele care sunt pline de site-uri de calitate scăzută și ascundeți secțiunea de link-uri dintr-o alee din spate pe care nimeni nu o vede (alta decât GoogleBot).

56. În cazul în care nu ați primit memo - atunci când schimbați link-urile, încercați să obțineți linkuri din interiorul conținutului paginilor relevante de conținut . Nu încercați să obțineți linkuri din paginile care afișează sute de parteneri de legătură în afara subiectului. Căutați numai schimburi de linkuri pe care le-ați considera că le urmăriți chiar dacă motoarele de căutare nu există. În loc să vă gândiți doar la subiectul dvs. atunci când faceți schimb de linkuri, gândiți-vă la seturile de audiență demografice.

Cumpărarea site-urilor, închirierea de link-uri și reclame

57. Închiriați câteva legături de înaltă calitate de la un broker. Anunțurile de tip Text Link au fost cele mai renumite firme din această nișă, când am publicat inițial această listă, însă Google a dat cu siguranță pe link-uri plătite de-a lungul anilor.

58. Închiriați câteva linkuri de înaltă calitate direct de pe site-uri Web. Uneori cele mai puternice legături închiriate provin direct de la site-uri care nu închiriază în mod activ linkuri . Nu cereți să cumpărați link-uri, să cereți să faceți publicitate.

59. Devino sponsor. Tot felul de organizații de caritate, concursuri și conferințe leagă sponsorii lor. Aceasta poate fi o modalitate foarte bună de a obține vizibilitate, legături și un sentiment cald în inima voastră.

60. Vând articole pe eBay și oferă să doneze profiturile unei organizații caritabile. Multe organizații de caritate vor lega atât licitația eBay, cât și site-ul dvs.

61. Mulți algoritmi de căutare par a fi părtinitori față de site-urile mai vechi stabilite. Poate fi mai rapid să cumperi un site vechi cu un profil de legătură puternic și să îl conectați la propriul site decât să încercați să începeți să creați legături de autoritate de la zero.

Utilizați instanțele (procedați cu atenție)

62. Sue Google .

63. Să fie dat în judecată de o companie pe care o urăsc oamenii. Când Aaron a fost dat în judecată de Traffic Power, el a primit sute sau mii de linkuri, inclusiv link-uri de la site-uri ca Wired și The Wall Street Journal .

Freebies & Giveaways

64. Țineți un concurs. Concursurile fac mare momeală de legătură. Un premiu de câteva sute de dolari poate avea ca rezultat link-uri editate de calitate în mii de dolari. Destul spus.

65. Creați o colecție de instrumente. Instrumentele originale și utile (și colecțiile de unelte ) obțin o mulțime de dragoste de legătură. Ce credeți că clasamentele pentru termeni cum ar fi cotele de pariuri, instrumentul de cuvinte cheie sau estimatorul ipotecilor merită?

66. Creați și lansați șabloane de design site-uri open source pentru sistemele de gestionare a conținutului, cum ar fi Wordpress. Nu uitați bitul "Designed by example.com" în subsol! Pentru a atenua anumite riscuri, puteți să indicați linkuri într-o altă pagină decât pagina de pornire.

67. Oferiți mostre gratuite în schimbul feedback-ului.

68. Eliberați o extensie Firefox. Asigurați-vă că aveți o pagină de descărcare și / sau de suport pe site-ul dvs. la care se pot conecta persoane.

Conferințe și interacțiune socială

69. Este ușor să fotografiați evenimente importante și să spuneți narațiuni despre motivul pentru care sunt importante. Imagini ale "celebriților" ("beat") din industria dvs. fac o momeală de legătură excelentă.

70. Concentrați-vă noile relații ale lumii reale în legătura dintre relații. Dacă mergeți la conferințe legate de SEO, oameni precum Tim Mayer, Matt Cutts și Danny Sullivan sunt ușor accesibili. În mod similar, în alte industrii, persoanele care în mod normal ar părea inaccesibile sunt în mod excepțional accesibile la conferințele comerciale. Este mult mai ușor să pari "real" în persoană. Odată ce creați relații sociale în persoană, este ușor să le extindeți pe web.

71. Interviurile interesante, utile și interesante reprezintă o modalitate ușoară de a crea conținut original. Și s-au răspândit ca focul de foc.

30 moduri proaste de a construi legături

Iată câteva metode de construire a link-urilor care vă pot distruge marca sau pot fi interzise / penalizate / filtrate de la motoare de căutare importante sau ambele.

Directoare

72. Trimiteți site-ul dvs. la 200 de directoare plătite în formă brută (în medie 15 $ a pop) care trimit trafic zero și vinde linkuri offtopic run-of-site.

Forum Spam

73. Listați 100 de site-uri Web din fișierul de semnătură.

74. Excluse post numai atunci când puteți adăuga link-uri către site-urile dvs. în zona de post.

75. Nu postați nimic, dar doar "eu" posturi pentru a construi posta conta. Utilizați în combinație cu un fișier de semnături bogat în legătură.

76. Puneți întrebări despre cine oferă cel mai bun [WIDGET], unde [WIDGET] este un element pe care îl vindeți. De la aceeași adresă IP creați un alt cont de forum și răspundeți la propria dvs. întrebare despre cum este mare site-ul dvs. propriu.

77. Ca membru nou al diferitelor forumuri, adresați aceeași întrebare la 20 de forumuri diferite în aceeași zi.

78. Postați în forumuri care sunt ani învechite exclusiv pentru a vă conecta la site-ul dvs. semi-conex.

79. Înscrieți-vă pentru profiluri pe forumuri pe care nu intenționați niciodată să le comentați.

Blog Spam

80. În loc să semnați comentarii pe blog cu numele dvs. real, să le semnați cu cuvinte cheie spam.

81. Începeți să comercializați propriul site pe primul dvs. comentariu pe blog. Nu adăugați nicio valoare la secțiunea de comentarii. Menționați nimic altceva decât pe care l-ați postat recent pe același subiect la _____ și toată lumea ar trebui să o citească. Covoare bombă zeci de bloguri cu acest mesaj.

82. Nu spuneți nimic unic sau relevant pentru postul de la mână. Fă-i să presupună că un bot automat a lovit comentariile lor.

83. Mai bine, utilizați robotii automați pentru a-ți lovi comentariile. Listați cel puțin 30 de linkuri din fiecare post. Încercați să vedeți dacă puteți lovi orice servere suficient de greu pentru a le face să se prăbușească.

84. Trimiteți ping-uri tuturor vorbind despre un subiect. În postarea dvs. de agregare, nu menționați nimic de interes. Doar spuneți că alți oameni vorbesc despre acest subiect.

85. Nu faceți nici măcar legătură cu niciunul dintre site-urile pe care le pingem. Trimiteți-le ping-uri de la posturi care nici măcar nu le menționează.

Schimburile de legături de gunoi

86. Trimiteți cereri de schimb de link-uri care menționează PageRank.

87. Trimiteți e-mailuri de schimb de link-uri care arată ca un bot automatizat pe care le-au trimis (personalizare puțin sau deloc, fără nume personale etc.).

88. Trimiteți cereri de schimb de link-uri către Matt Cutts, Tim Mayer, Tim Converse, Google și Yahoo !.

89. Obțineți linkuri din secțiuni aproape ascunse ale site-urilor care afișează sute sau mii de site-uri de pe subiecte.

Spam People in Person

90. Du-te la conferințe webmaster și rave despre cât de bogat esti, și cum afiliații dvs. face milioane de a face nimic.

91. În loc să întrebați ce este numele lor, întrebați ce este adresa lor URL. De îndată ce obțineți URL-ul lor întrebați dacă au legat încă de site-ul dvs. și dacă nu, de ce nu.

Fii persistent

92. Trimiteți unui webmaster o alertă pentru fiecare post pe care îl faceți pe site-ul dvs. web.

93. Trimiteți un webmaster un e-mail în fiecare zi cerându-le să se leagă de site-ul dvs. Web.

94. Trimiteți referințe la site-ul dvs. aceluiași webmaster din zeci de conturi de e-mail diferite (pe care le cumperi câine).

95. Dacă cele de mai sus nu funcționează pentru a vă oferi o legătură gratuită, oferiți-le 1 $ pentru timpul acordat. Creșteți oferta cu un dolar în fiecare zi până când se dau.

Obținerea legăturilor prin a fi un jaf

96. Emulați RIAA. Când aveți dubii, depuneți un proces împotriva unei fete de 12 ani . (În caz contrar, obțineți presa proastă prin orice mijloace.)

97. Conținutul de steal publicat de nume bine-cunoscute. Renunțați la orice atribuire. Agregați multe canale populare și așteptați-i să înceapă să vorbească despre dvs.

98. Trimiteți mii de trimiteri false la fiecare site Web de top, garantând țâțe mai mari, un penis de 14 inch (lungime sau circumferință?) Sau milioane de dolari în bani liberi, nerevendicați.

99. Purtați adresa dvs. URL pe tricou. Urcați sau conduceți mașina în timp ce vorbiți pe un telefon mobil sau citiți o carte. Când te întâlnești cu alți oameni spuneți "scuzați-vă, jerk".

100. Spălați cafeaua pe oameni sau găsiți modalități creative de a insulta pe oameni să le convingă să le facă legătura pe site-ul dvs.

101. Sue alte webmasteri pentru deep linking pe site - ul tau . Ei bine, acest lucru este mai "hilar prost" decât este o "practică de legătură necorespunzătoare".

Apeluri la acțiune

Ați reușit să ajungeți la sfârșitul listei? Vă mulțumim că ați rămas cu noi! Și acum pentru dopurile noastre nerușinate: Share va rog ...

Tags: