TENDINȚE DE MARKETING DIGITAL AȘTEPTATE CA REGULA IN 2019
În prima lună a anului 2019 s-au intalnit cei mai buni marketingeri digitali din întreaga lume au studiat și analizat comportamentul în schimbare al utilizatorilor online pentru a reuni o listă a tendințelor de marketing digital de top pe care se așteaptă să le conducă în 2019. Fie că sunteți noul marketer digital sau o agenție de marketing digitalăstabilită , aceste tendințe vă vor ajuta să creați o strategie de marketing digitală câștigătoare și să răspundeți așteptărilor utilizatorilor online. Deci, fără a mai pierde timp, să începem anul acesta cu o privire la primele 8 tendințe de marketing digital așteptate să conducă anul 2019 pentru a conduce industria de marketing digital.
1. Invazia prin inteligenta artificiala Inteligenta
artificiala aia AI ar prelua toate cele mai simple locuri de munca din lume. Poate colecta și filtreze date de pe diferite platforme pentru a analiza comportamentul consumatorilor și a oferi personalizare. De asemenea, poate citi și interpreta căutările utilizatorilor și datele de vizualizare a produselor pentru a anticipa tendințele comportamentului lor la cumpărături. Inteligența artificială ar împuternici distribuitorii digitali să înțeleagă cererea consumatorilor și să ofere un proces clar pentru a trata conținutul personalizat și pentru a-și satisface cerințele. Având ostrategie de marketing digital este indispensabilă pentru întreprinderi,iar AI și ML ar fi cele care propun aceste strategii.
2. Automatizarea sarcinilor de
marketing Diferitele activități de marketing, cum ar fi postarea de conținut pe social media, trimiterea e-mailurilor de marketing, etc., necesită o atenție constantă și ar putea lua în seamă un marketer digital. Cu ajutorul automatizării de marketing, toate aceste procese se pot realiza automat printr-un software de învățare bot sau mașină care ar putea fi programat să efectueze eficient toate aceste activități de marketing. Puterea inteligenței artificiale ar fi vizibilă atât în cadrul sarcinilor de marketing B2B, cât și al celor de la B2C, deoarece acestea ar fi automatizate pentru a satisface nevoile consumatorilor.
3. Chatbots umanizate Chatbot-
ii sunt cei mai buni vorbitori de chat care trimit raspunsuri instant la oameni pentru interactiuni mai rapide si mai eficiente. Similar cu tendințele de marketing digital din 2018, Chatbots ar continua să crească în importanță și în 2019. De fapt, relevanța lor în interacțiunea, sprijinul și rezolvarea interogărilor clientului ar deveni atât de inteligente, încât ar fi dificil să le spunem în afară de răspunsurile umane. Ei vor continua să adune date din comportamentul consumatorilor și să trimită răspunsuri personalizate instantanee pentru a păstra utilizatorii.
4. Publicitatea
Anunțurilor Publicitare Publicitare reprezintă instrumentul principal care poate face succesul oricărei strategii de marketing digital și în 2019 ar fi o realitate augmentată care le-ar da putere. Realitatea Augmented sau AR ar permite companiilor să ofere consumatorilor opțiunea de streaming a conținutului 3D. Acest lucru nu ar crea doar valoare de brand, ci va crea, de asemenea, o legătură puternică între companii și consumatori.
5. Video pentru a lua picioarele din față
Cu mai mult de72% dintrecompanii afirmând că au văzut o creștere a conversiilor după adăugarea conținutului video, nu va fi greșit să spunem că marketingul video va lua piciorul din față în 2019. Be să înregistreze clipuri video trimise de companii pentru evenimentele sau lansările de produse, 360 ° videoclipuri ale turneului companiei, videoclipuri ca fundal pentru paginile de destinație sau conținut video alimentat cu VR / AR, distribuitorii digitali s-ar baza exclusiv pe conținut video pentru angajare, divertisment și converti vizitatorii. Video ar deveni unul dintre cele mai puternice instrumente pentru promovarea afacerilor.
6. Reclamații sociale Reclamații importante
Începute de aplicația socială Snapchat în anul 2011, povestele care dispar sau se distrug au dobândit o majoritate a canalului de social media de top, fie Facebook, fie Instagram. Comercianții digitali vor acorda o atenție deosebită conținutului publicat prin intermediul articolelor despre aplicațiile sociale. Ei pot încasa frica de a pierde din consumatori, deoarece aceste povesti dispar, de obicei, după un timp. Acum, poți posta și link-uri către diferite site-uri și videoclipuri YouTube pe povești pentru a le permite utilizatorilor să viziteze pagina.
7. Căutarea vocală merge în mainstream
Odată cu apariția anului 2019, un lucru care se va transforma în mainstream pentru marketerii digitali este căutarea vocală. Se așteaptă deja ca 50% din toate căutările vocale să se facă prin voce până în 2020 și această predicție pare să se realizeze în 2019 în sine. Interfața cu utilizatorul vocal ar fi noul câmp de luptă pentru marketerii digitali, deoarece ar trebui să includă noi tendințe și tehnologii în crearea unui VUI care să răspundă așteptărilor utilizatorilor.
8. Influențele conducerii de marketing
Utilizarea liderilor industriei dvs. de a conduce mesajul dvs. de marcă în rândul utilizatorilor dvs. țintă este ceea ce va deveni instrumentul de marketing în 2019. Și acum companiile nu se concentrează numai pe nume mari ale industriei, ci și pe micro-influențanii care au o poveste destul de bună și de calitate pe site-urile de social media precum Instagram, Facebook, LinkedIn, Google+ și YouTube pentru a răspândi un cuvânt despre compania, produsul sau povestea lor. Utilizatorii de obicei au încredere și caută la acești influențatori, iar obținerea acestor influențe pentru a depune mărturie că oferta dvs. ar duce la conversii mai mari în acest an.
Mințile de marketing digital de top din întreaga lume se ocupă de aceste tendințe pentru a conduce industria și a determina mai mulți utilizatori să convertească. Cu toate acestea, există multe alte tendințe de marketing digital, cum ar fi micro-momente, predicții direcționate de date, căutare vizuală etc., care vor câștiga, de asemenea, importanță în industrie. Dacă sunteți, de asemenea, de planificare pentru a crește mai presus de toate în jocul dvs. de marketing digital, acestea sunt tendințele pe care ar trebui să investească cu siguranță timpul tău pe.
The Rubik's Cube solver can fix 2x2 cubes and Pyraminx puzzles too. Set the scrambled configuration and let the program find the solution in seconds.