Ce este Growth Hacking, de ce este important, proces și exemple

Ce este Growth Hacking, de ce este important, proces și exemple

Trăim într-o lume cu ritm rapid. Toată lumea dorește o satisfacție instantanee. Aceste provocări pot fi fie active, fie provocări pentru dvs. de afacerea comerț a cunoștințelor .

Dacă sunteți de genul echipei AbsolutWeb, doriți ca acestea să devină active.

Este adevărat că serviciul pentru clienți, dezvoltarea produselor și marketingul sunt jocuri pe termen lung. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că trebuie să te așezi și să aștepți să se întâmple lucruri bune.

Aici intervine hacking-ul de creștere.

Ce se întâmplă dacă nu trebuie să aștepți rezultate pe termen lung? Ce se întâmplă dacă ați putea experimenta mai repede, vă veți menține costurile mai slabe și veți trece înaintea concurenței?

Sună bine, nu?

„Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere, vă recomandăm să luați în considerare creșterea hacking-ului pentru procesele dvs. de marketing și dezvoltare. # AbsolutWeb ”- Trimiteți Tweet!

Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere , vă recomandăm să luați în considerare hacking-ul de creștere pentru procesele dvs. de marketing și dezvoltare. Profesioniștii din comerțul cu cunoștințe trebuie să lucreze din greu pentru a se face vizibili și o mentalitate orientată spre creștere vă poate ajuta să atingeți acest obiectiv.

Dar ce este hacking-ul de creștere și cum funcționează? Vom răspunde la aceste două întrebări și mai multe în acest articol.

 

Ce este hack-ul de creștere?

 

Hackingul creșterii este procesul de experimentare rapidă cu diferite tehnici de marketing și dezvoltare a produselor, cu scopul de a pivota rapid pe baza rezultatelor rapide și a oportunităților potențial profitabile.

Nu există reguli în ceea ce privește hacking-ul de creștere și nici nu aveți nevoie de un set specific de instrumente sau linii directoare. În schimb, stabiliți regulile și aflați cum să vă serviți cel mai bine publicul și baza de clienți potențiali.

Hackerii de creștere se concentrează pe experimentarea celor mai recente tendințe de marketing și dezvoltare a produselor, astfel încât să poată fura clienții de la concurenții lor și să devină mai mult o autoritate online.

Puteți crește hack orice afacere. Se întâmplă ca această abordare specială a marketingului și a dezvoltării produselor să se dovedească deosebit de utilă în comerțul cu cunoștințe .

De ce? Deoarece produsul dvs. este virtual și cel mai mare atu este mintea ta. Nimeni altcineva nu poate reproduce cunoștințele pe care le împărtășiți cu publicul sau cu marca dvs. unică de instruire.

Oricine poate bate un produs fizic, îi poate oferi câteva modificări și îl poate aduce pe piață. Totuși, nimeni nu te poate lovi.

Cum funcționează hack-ul de creștere?

 

După cum sa menționat mai sus, nu există o listă de verificare infailibilă pentru hacking-ul de creștere pe care să o puteți urma pentru a obține succes. Hackingul creșterii depinde de capacitatea dvs. de a vă extinde rapid procesele de marketing și dezvoltare a produselor pentru a genera rezultate.

Unele campanii de hacking de creștere funcționează impecabil. Alții eșuează. Trebuie să vă simțiți confortabil cu perspectiva de a petrece mult timp într-o inițiativă care nu va da roade.

Cu toate acestea, în calitate de profesionist în comerțul cu cunoștințe , știți deja că eșecul face parte din afaceri. Încercăm lucruri noi, eșuăm și încercăm din nou.

De fapt, nimeni din afaceri nu scapă din lumea corporațiilor nevătămat de eșec. Toată lumea face greșeli și greșeli de calcul. Important este să înveți din greșelile tale pentru a nu le repeta.

Și hacking-ul de creștere este perfect pentru a vă antrena mintea de afaceri să accepte eșecul, să pivoteze rapid și să încerce ceva nou.

Hacking-ul creșterii funcționează concentrându-se asupra creșterii ca principală valoare. Cu alte cuvinte, vă concentrați exclusiv (sau aproape exclusiv) pe extinderea afacerii dvs. cât mai repede posibil, prin viralitate, achiziționarea și păstrarea clienților, traficul web și activitatea de social media.

De ce este important hack-ul de creștere?

Mulți antreprenori, inclusiv cei din sectorul de comerț al cunoștințelor, nu au întotdeauna banii pentru a investi în căutare socială și plătită plătită, instrumente de marketing nesfârșite și alte măsuri prohibitive de cost. Hacking-ul creșterii elimină necesitatea de a cheltui mulți bani.

Gândește-te la propriul tău rezultat. Probabil că nu aveți buzunarele adânci în care pot ajunge corporațiile importante atunci când doresc să ajungă și să dobândească clienți noi.

În consecință, trebuie să folosiți inovația și creativitatea ca instrumente principale pentru a vă scala afacerea. Hacking-ul creșterii ia locul banilor.

În multe cazuri, cele mai mici modificări produc cele mai impresionante rezultate.

Ai auzit de magneții de plumb , nu? Sunt conținuturi pe care le folosiți pentru a convinge oamenii să se aboneze la lista dvs. de e-mailuri. Și de multe ori funcționează bine.

MyCopyBlogger a Cu toate acestea, decis să schimbe jocul. În loc să ofere un magnet tradițional de plumb, au decis să ofere acces gratuit la conținut care se află în mod normal în spatele unui perete de plată.

Potrivit CoSchedule, această mică, dar semnificativă ajustare la modelul tradițional opt-in a dus la o creștere a valorii percepute de 400 la sută și a unei venituri în valoare de 300.000 de dolari.

MyCopyBlogger nu a trebuit să cheltuiască niciun ban pentru a implementa această soluție. Conținutul din spatele paravanului de plată exista deja.

Au transformat pur și simplu o tactică de marketing familiară și au obținut beneficiile.

Să ne uităm la alte câteva beneficii semnificative ale susținerii creșterii.

Perturbarea pieței

Când apare o întrerupere a pieței, consumatorii experimentează o schimbare în modul în care gândesc, rezolvă problemele, cumpără produse și se comportă. O companie poate perturba piața prin introducerea consumatorilor într-un nou mod de a face lucrurile. Cu alte cuvinte, compania construiește o capcană mai bună pentru șoareci.

Luați în considerare Uber , de exemplu. Consumatorii au folosit serviciile de taxi și mașini de zeci de ani, dar Uber a introdus o nouă modalitate prin care oamenii să câștige bani (conducându-și propriile mașini pentru a transporta oamenii dintr-un loc în altul) și o nouă modalitate prin care consumatorii pot obține un transport ușor.

Acesta este un exemplu imens de întrerupere a pieței. Atunci când milioane de oameni rezervă Uber plimbări pe smartphone-urile lor în loc de taxiuri, are loc o schimbare de paradigmă.

Dar să ne uităm la un exemplu din lumea comerțului cunoașterii.

Duolingo , o aplicație mobilă gratuită, a transformat modul în care oamenii învață limbi noi. În loc să cumpere un program scump, precum Rosetta Stone , cursanții dornici pot descărca aplicația și pot începe să învețe imediat.

Cum a perturbat Duolingo piața de învățare a limbilor străine? A gamificat experiența. Utilizatorii pot câștiga „lingots” sau puncte, de fiecare dată când finalizează un nivel și își măresc vocabularul lingvistic.

Nevoia de viteză și agilitate

Când dorești prea mult timp să aduci un produs pe piață, riști ca alți profesioniști în comerțul cu cunoștințe să te bată. E rău pentru afaceri și rău pentru reputația ta.

Viteza și agilitatea rămân cruciale pentru antreprenorii care doresc să încolțească piața în anumite industrii sau nișe. Hacking-ul creșterii vă permite să vă deplasați rapid pe campanii potențial profitabile, dar nu vă restricționează capacitatea de a vizita dacă ipoteza dvs. nu se elimină.

Imaginați-vă, de exemplu, că veți plăti 10.000 USD pentru o campanie publicitară, deoarece doriți să convertiți cât mai mulți clienți posibil la noul dvs. curs online.

S-ar putea să descoperiți că suportul publicitar pe care l-ați ales nu rezonează cu publicul țintă. În acest caz, tocmai ai pierdut mii de dolari.

Hackingul de creștere elimină necesitatea de a vă lega de o anumită strategie de marketing și vă împiedică să cheltuiți bani inutil.

Date

Afacerile de astăzi prosperă pe date. De la angajamentele pe rețelele sociale până la traficul web, doriți să rămâneți la curent cu valorile dvs. în fiecare zi.

De ce contează atât de mult datele? Deoarece datele oferă baza pe care luați decizii pentru afacerea dvs.

Poate descoperi că piața țintă nu petrece mult timp pe Facebook. Cu aceste date în mână, puteți să vă retrageți complet de pe Facebook sau să vă schimbați abordarea către social media.

Nu veți pierde niciun ban sau timp pentru că ați luat decizii bazate pe fapte grele. Hacking-ul creșterii vă permite să adunați date mai rapid, fără a fi nevoie să vă aruncați bugetul de marketing.

Unele date necesită timp pentru a se acumula. Nu ar trebui să vă retrageți prezența pe rețelele sociale pe Facebook, de exemplu, pe baza datelor în valoare de două săptămâni. Cu toate acestea, s-ar putea să vă dați seama rapid că trebuie să partajați diferite tipuri de conținut sau să vă raportați la adepții dvs. într-un mod diferit.

Când ar trebui să încercați hack-ul de creștere în comerțul cunoașterii?

 

Pe piața comerțului cu cunoștințe, creșterea este totul. De fapt, se poate spune despre orice afacere online.

O afacere care nu este scalabilă nu poate produce un profit de încredere sau permite antreprenorului să urmărească obiectivele viitoare. Prin hacking-ul de creștere, vă puteți scala afacerea mai repede pe baza datelor fiabile și puteți produce noi produse Knowledge Commerce într-un ritm mai rapid.

Gândiți-vă la hacking-ul de creștere ca la o scurtătură pe drumul către succes. Nu înlocuiește alte tipuri de marketing, publicitate și dezvoltare de produse, dar poate face toate aceste lucruri mai eficiente atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

S-ar putea să presupuneți că nu ar trebui să încercați hacking-ul de creștere dacă tocmai ați lansat prima dvs. afacere Knowledge Commerce În unele cazuri, este corect.

Atunci când nu aveți multe date de care să vă extrageți și sunteți familiarizați cu publicul țintă, anumite strategii de hacking de creștere vă pot deraia afacerea în loc să o mențină pe linia de plutire.

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că ar trebui să puneți hacking-ul de creștere pe back backer.

De fapt, hacking-ul de creștere a fost creat pentru startup-uri. Acesta combină marketingul și codificarea pentru a ajuta noile companii să se extindă rapid și să concureze mai eficient cu companiile consacrate.

Asta înseamnă că trebuie să fii un programator pentru a participa la hacking-ul de creștere? Absolut nu.

Există multe instrumente care vă ajută să înțelegeți mai bine datele, să testați noi campanii de marketing cu publicul și să ajungeți mai repede la clienții ideali. De exemplu, AbsolutWeb oferă analize încorporate pentru a vă ajuta să urmăriți fiecare efort de marketing.

De asemenea, puteți efectua teste A / B, puteți încerca diferite versiuni ale paginilor de destinație , puteți experimenta cu seminarii web și video și multe altele.

Momentul potrivit pentru a începe hacking-ul de creștere este când sunteți gata să vă extindeți afacerea și să faceți schimbări rapide pe baza tacticii pe care le încercați.

Hacking-ul creșterii înlocuiește marketingul digital?

 

Mulți antreprenori cred în mod eronat că hacking-ul de creștere este un înlocuitor pentru marketingul digital . Nimic nu poate fi mai departe de adevăr.

Hackerii de creștere sunt marketeri, dar marketerii nu sunt neapărat hackeri de creștere. Un hacker de creștere este un agent de marketing care ar putea avea un fundal de codificare sau programare și care are în vedere un singur scop: Creșterea.

Specialiștii în marketing au o mulțime de indicatori de performanță pe care îi urmăresc, în timp ce hackerii de creștere se concentrează doar pe valori care duc la creștere: mai mult trafic pe web, mai multe angajamente în social media și - cel mai important - mai multe vânzări.

Totuși, și companiile au nevoie de marketing digital. Ei trebuie să adopte o abordare pe termen lung a anumitor tactici de marketing, cum ar fi SEO și construirea publicului, în timp ce se extind rapid.

Dacă nu aveți atât un hacker în creștere, cât și un agent de marketing în echipa dvs., nu vă faceți griji. Puteți umple ambii pantofi până când afacerea dvs. este suficient de mare pentru a justifica adăugarea de noi membri în echipa dvs.

Abilități și calități ale unui hacker de creștere

Un hacker de creștere are nevoie de mai multe abilități și abilități naturale pentru a reuși. Dacă nu dețineți aceste calități, vă recomandăm să aduceți pe cineva din echipa dvs. care să vă ajute să scalați rapid.

În primul rând, aveți nevoie de o mentalitate de creștere. Dacă vă este frică de creștere - sau dacă nu știți cum să vă scalați afacerea - vă veți afla în dezavantaj.

În al doilea rând, aveți nevoie de o etică de muncă puternică. Este nevoie de timp pentru a lansa rapid produse noi și a lansa noi campanii de marketing. În plus, trebuie să monitorizați cu atenție acele campanii și produse, urmărind datele și făcând ajustări din mers.

Cei mai buni hackeri de creștere sunt curioși și creativi. Sunt interesați în mod legitim de rezultatul unei campanii, indiferent dacă urmăresc creșterea traficului web sau venituri mai mari. Știu cum să adopte tactici de marketing încercate și adevărate și să le transforme în ceva nou și interesant.

Da, trebuie să înțelegeți datele. Dar trebuie, de asemenea, să puteți aplica aceste date în mod creativ. Inovația este încorporată în mentalitatea unui hacker de creștere.

Cum să crești Hack

 

Procesul de hacking de creștere diferă în funcție de obiectivul dvs. Este adevărat că toți hackerii de creștere consideră creșterea cea mai importantă valoare, dar ce înseamnă creșterea pentru tine?

În cele din urmă, doriți să vă creșteți veniturile cât mai repede și etic posibil. Unii hackeri de creștere folosesc strategii de pălărie neagră, care ar putea duce la beneficii pe termen scurt. Cu toate acestea, odată ce consumatorii își dau seama de înșelăciune, se vor evapora ca ceața în soarele de vară.

Piratarea creșterii înseamnă identificarea unui obiectiv specific, apoi abordarea acestuia cu tragerea tuturor cilindrilor. Cum vă puteți atinge obiectivul rapid și eficient? Ce tactici de marketing îți vor face viziunea să devină realitate?

Începeți prin a decide ce doriți să realizați. De exemplu, să presupunem că doriți să creșteți traficul site-ului web cu 300%.

Acesta este un obiectiv înalt. Este, de asemenea, realizabil. Stabiliți un termen limită pentru dvs., cum ar fi trei luni, astfel încât să aveți un joc final activ pentru strategia dvs.

În timpul acestui experiment de hacking de creștere, faceți brainstorming modalități prin care vă puteți crește traficul web. Puteți scrie conținut mai aprofundat pentru blogul dvs.? Ați putea beneficia de postarea mai frecventă pe social media și automatizarea acestor postări?

Scopul este să vă atingeți obiectivul cât mai repede și mai ieftin posibil. Puteți utiliza soluții plătite, cum ar fi SEM, dar dacă nu aveți buget, investiți în schimb sudoare.

Pe măsură ce vă îndreptați spre obiectivul dvs., urmăriți-vă cu atenție procesul. Dacă o strategie nu funcționează, pivotați și încercați altceva. Căutați viralitate aici: ceva care provoacă o schimbare rapidă în creșterea dumneavoastră.

Configurarea unei pâlnii pentru creșterea hackerilor

Am mai vorbit despre pâlnii aici pe site-ul AbsolutWeb, dar pâlnia tradițională de vânzări nu este singura metodologie pe care o puteți urma pentru a genera o creștere rapidă. Canalul de vânzări al hackerilor de creștere se concentrează exclusiv pe atingerea obiectivelor dvs. de creștere.

Anterior, am vorbit despre stabilirea obiectivelor pentru afacerea dvs. Doriți să creșteți traficul? Produceți mai multe conversii? Vă bucurați de mai multe vânzări?

Pe baza acestui obiectiv, creați o pâlnie personalizată.

De exemplu, dacă doriți mai multe abonamente la e-mail, aveți nevoie de o pâlnie de conversie care să producă o creștere maximă. Produceți cel mai bun magnet de plumb posibil. Actualizați răspunsurile automate de e-mail pentru a include conținut mai valoros. Urmăriți înscrierile, ratele de deschidere și ratele de clic pentru a vă măsura succesul.

Exemple de piratare a creșterii

Ajută la înțelegerea mai bună a modului în care alte companii au reușit la hacking-ul creșterii, astfel încât să le puteți reproduce succesul. Multe companii au adoptat hacking-ul de creștere, în special în faza de pornire.

În primul rând, aveți de pierdut mai mult cu cât vă ocupați mai mult timp. La început, lucrezi cu un vis și un set de abilități. Cerul este limita.

Pe măsură ce începeți să achiziționați clienți, prioritățile dvs. se schimbă. Nu mai este vorba despre ceea ce vrei tu, ci despre ceea ce vor clienții tăi.

Să fim clari: experiența de utilizare a clientului este întotdeauna importantă. Cu toate acestea, în timpul fazei de pornire, sunteți într-o poziție mai bună pentru a vă schimba afacerea într-o direcție care vă alimentează și pasiunea.

Deci, cum au reușit companiile să-și pirateze drumul spre vârf?

Hotmail

 

Hotmail , unul dintre primele servicii de webmail, a fost lansat în 1996. Pentru a acumula rapid membri, compania a adăugat o singură linie la sfârșitul fiecărui mesaj trimis de utilizatorii săi : „Acest e-mail trimis de la Hotmail. Obțineți-vă contul gratuit la Hotmail.com. PS Te iubesc."

Sună simplu, nu? Dar a furnizat unul dintre primele exemple de dovezi sociale de pe internet.

Oamenii care au văzut acel mesaj știau că expeditorul a folosit Hotmail. Fie că expeditorul a fost un coleg, un membru al familiei sau un prieten, mesajul a apărut cu voce tare și clar: „Folosesc Hotmail și ar trebui și tu”.

Acesta a fost modul în care Hotmail a acumulat aproape 9 milioane de abonați înainte ca Microsoft să cumpere compania în 1997.

Adăugarea acelui singur mesaj la capetele e-mailurilor utilizatorilor nu a costat Hotmail un ban. Dar a lansat serviciul și a transformat compania într-o poveste de succes în ochii marketerilor de pretutindeni.

LinkedIn

 

Când LinkedIn s-a lansat pentru prima dată, mulți profesioniști din afaceri au crezut că nu va funcționa niciodată. La acea vreme, rețelele sociale erau destinate adolescenților și tinerilor adulți care doreau să schimbe fotografii și povești pe internet.

Reid Hoffman, fondatorul LinkedIn, a văzut o oportunitate, totuși, de a reduce barierele dintre întreprinderile mici și întreprinderi și de a oferi solicitanților de locuri de muncă o nouă modalitate de a se conecta cu potențiali angajatori.

Potrivit GrowthHackers.com, creșterea LinkedIn și-a piratat drumul spre vârf testând totul și lăsând nimic la voia întâmplării . Nu a încercat să monetizeze site-ul decât mult mai târziu; în schimb, s-a concentrat pe câștigarea de noi utilizatori cât mai repede posibil.

Planul a funcționat. LinkedIn a devenit rețeaua socială pentru profesioniști, iar LinkedIn Premium a oferit o strategie profitabilă de generare de bani.

Airbnb

 

Înainte de Airbnb , aveai doar câteva opțiuni când ai vrut să scapi pentru weekend. Puteți rezerva o cameră de hotel sau puteți închiria o casă de vacanță.

Airbnb a schimbat toate acestea. A creat o cultură în care oricine putea închiria în totalitate sau parțial casa sa în orice moment. Surferii de pe canapea ar putea găsi un loc unde să se prăbușească noaptea, în timp ce familiile aflate în drum spre o destinație tropicală ar putea închiria o casă de plajă cu 10 dormitoare, cu toate facilitățile creaturilor.

Cum a crescut Airbnb la fața locului atât de repede? A valorificat Convenția Națională Democrată din 2008. Conferințe mari, convenții și alte evenimente duc adesea la lipsa de camere de hotel pentru participanții potențiali. Airbnb a oferit soluția perfectă: stați acasă cuiva.

Mai bine, Airbnb a stabilit un model de afaceri în beneficiul tuturor celor implicați. Proprietarul proprietății este plătit pentru închiriere, Airbnb ia o reducere, iar chiriașul primește un loc confortabil de ședere.

Cum pot implementa hack-ul de creștere în comerțul cu cunoștințe?

 

LinkedIn, Airbnb și Hotmail nu sunt companii de comerț cu cunoștințe, dar ele demonstrează cât de ușor este să valorifici creșterea, mai ales în primele etape ale afacerii tale. Deci, cum traduceți aceste strategii pentru a vă ajuta propriul efort antreprenorial?

Perfecționează-ți produsul

Puteți crește-hack tot ce doriți. Dacă produsul dvs. nu îndeplinește nevoile pieței țintă, nu veți ajunge nicăieri cu el.

Începeți prin crearea celui mai bun produs posibil. Investiți timp și energie în crearea unui curs online , a unui site de membru sau a unui alt produs digital care depășește fiecare competitor pe care îl puteți găsi.

În acest fel, când vă pregătiți să începeți hacking-ul de creștere, veți avea un produs solid sub centură.

Setați obiective măsurabile

Hacking-ul creșterii se referă la date. Fără o modalitate de a-ți măsura succesul, de unde știi dacă crești sau nu?

Tu nu.

Începeți prin stabilirea unor obiective măsurabile pe care le puteți urmări pe perioade de timp pe termen scurt și lung. Obiectivele dvs. ar putea include trafic pe site-ul web, înscrieri prin e-mail, vânzări, mențiuni sociale, adepți sau orice altceva despre care credeți că vă va ajuta să vă puneți afacerea pe hartă.

Testați-vă abordarea

Când unii oameni descriu hacking-ul de creștere, procesul sună ca o afacere încheiată. Îi dai cea mai bună lovitură și lasi jetoanele să cadă acolo unde pot.

Nu cădea în acea capcană. Nicio afacere nu crește atunci când nu acordă atenție strategiilor și rezultatelor sale. Dacă ceva nu funcționează, trebuie să vă schimbați abordarea.

Testați-vă abordarea cu o piață mică. S-ar putea să creați un mini curs, de exemplu, pentru a afla cum răspunde publicul dvs. Modificați abordarea pe baza rezultatelor, apoi încercați din nou.

Analizați performanța

Pe baza obiectivelor măsurabile stabilite mai devreme, cum progresează campania dvs.? Sunteți vizat pentru a vă atinge obiectivele? Puteți vedea zone în care ipotezele dvs. s-ar putea dovedi incorecte?

Crearea hacking-ului se referă la date și manipulare, așadar folosiți valorile AbsolutWeb în avantajul dvs. Aflați unde ați fi greșit, apoi remediați-l cât mai repede posibil.

Optimizați

Nu totul este o nenorocire. Când găsiți ceva care funcționează, faceți-l mai mult și faceți-l mai bine. Să spunem că oamenii răspund magnetului dvs. de plumb ca nebunii. În fiecare săptămână primiți sute de abonați noi.

Cum poți îndulci afacerea? Și, mai important, cum puteți transforma acest succes în numerar?

Poate puteți utiliza un magnet de plumb similar pentru a convinge potențialii să se înscrie la cursurile dvs. Când ceva funcționează, nu te îndepărta de el.

Folosiți AbsolutWeb pentru a vă transforma cunoștințele și conținutul în produse pe care le puteți vinde

AbsolutWeb nu este doar o platformă de pe care să vindeți produsele dvs. Knowledge Commerce. Este, de asemenea, o mașină de hacking în creștere, care vă permite să culegeți și să analizați datele în timp ce dezvoltați produse digitale și le comercializați către publicul dvs.

Profitați de ale AbsolutWeb webinarului numeroasele instrumente încorporate , de la găzduirea la marketingul prin e-mail . Vă veți mulțumi când veți începe vânzările.

Concluzie

Nu există o listă de verificare a hackingului de creștere sau o strategie perfectă. Fiecare hacker de creștere trebuie să vină cu ceva nou și nou dacă dorește să se oprească din concurență și să adune rapid cota de piață.

Începeți prin înțelegerea definiției hacking-ului de creștere. Este o modalitate de a experimenta o creștere rapidă și durabilă prin căsătoria creativității cu analiza datelor.

Hacking-ul creșterii funcționează deoarece deciziile dvs. rămân înrădăcinate în date, în timp ce aplicați în continuare creativitate și curiozitate la fiecare etapă a procesului de marketing și dezvoltare a produselor.

Din moment ce a fost construit pentru start-up-uri, puteți începe hack-ul de creștere imediat. Cu toate acestea, această mentalitate este utilă și în alte etape ale vieții afacerii dvs.

Amintiți-vă că hacking-ul de creștere nu va înlocui marketingul digital. Este o parte a campaniei dvs. de marketing digital - nu totul.

După ce ați înțeles hacking-ul de creștere, puteți începe să vă dezvoltați abilitățile, să faceți un plan, să construiți o pâlnie de hacker de creștere și să aplicați ceea ce ați învățat. Luați pagini din cărțile altor companii piratate de succes, precum Airbnb, LinkedIn și Hotmail.

Ai încercat hacking-ul de creștere? De ce sau de ce nu?