Lista celor mai bune 13 idei de promovare a site ului gratuitPromoveaza gratuit site-ul tau

Există multe metode de marketing digital pe care proprietarii de afaceri și comercianții digitali le pot utiliza pentru a-și promova brandurile, produsele și serviciile prin site-urile lor web. Unele dintre acestea sunt canale de publicitate și de promovare care sunt garantate că vă vor obține rezultate foarte bine direcționate în cel mai scurt timp. Există, totuși, instrumente gratuite de marketing online pe care oamenii le pot utiliza pentru a promova și a conduce traficul către site-urile lor.

Instrumente

Pentru întreprinzătorii online care dispun de resurse minime la dispoziția lor, folosirea metodelor gratuite de promovare a site-urilor web este o idee mai bună. Aceste instrumente pot dura puțin înainte ca rezultatele tangibile să fie realizate, dar pot ajuta încet, dar sigur, comercianții digitali să-și promoveze gratuit site-urile web. Comercianții digitali au opțiunea de a utiliza unele sau toate aceste metode gratuite de marketing digital . Cu toate acestea, ei ar trebui să înțeleagă că este nevoie de dedicație și de o muncă grea pentru toate aceste canale gratuite de promovare online de marketing pentru a plăti în cele din urmă. A face afaceri pe Internet necesită un ciclu continuu de activități care vă vor permite să obțineți o poziție bună pe piață cu o prezență online foarte puternică care oferă rezultate.

Marketingul digital vă va duce într-o minunată excursie cu această idee de promovare gratuită de 13 site-uri gratuite, pe care le puteți utiliza pentru a conduce un flux foarte vizat de clienți potențiali pe site-ul dvs. - conducerea profiturilor dvs. fără costurile exorbitante!

1. Articole virale pentru clienți, conținut de înaltă calitate de care se vor fi îndrăgostiți

Înainte de toate, în primul rând trebuie să completați site-ul dvs. cu conținut bun, relevant, de înaltă calitate și foarte bine orientat. Conținutul este rege și se va agăța de acest tron ​​pentru anii următori. Conținutul de înaltă calitate care poate deveni viral este un mod sigur de a conduce vizitatori vizați către un site web - vizitatori care pot deveni în cele din urmă clienți plătitori.

Conținutul este la inima și nucleul site-ului dvs. și este centrul în care toate eforturile dvs. de marketing digital ar trebui să se învârtească înăuntru. Conținutul poate fi orice puteți plasa pe site-ul dvs. web: de la articole de la articole de mare la pas cu pas foarte informativ Tutoriale video. Puteți crea aceste tipuri de conținut singuri sau puteți avea un personal sau un freelancer care să creeze acest conținut pentru dvs. Puteți chiar să aveți scriitori sau bloggeri care să vă creeze ceva pentru publicarea pe site-ul dvs. web. Posibilitățile sunt practic nesfârșite și sunt garantate că generează trafic foarte bine direcționat - dacă conținutul dvs. este bine scris, original, interesant, relevant și, desigur, original.

2. Utilizați puterea social media pentru promovare

Articolele digitale de marketing ale filipinezilor din Filipine despre Social Media Marketing sunt unele dintre cele mai interesante conținuturi pe care acest site le oferă și le oferă cititorilor noștri. Este gratuit să vă alăturați și să creați profiluri despre marca dvs., produse sau servicii pe diverse site-uri de rețele sociale disponibile. Statistici privind eficiența marketingului media social media pe internet, cu informații fiabile provenind de la organizații de renume precum Nielsen și PQ Media care sprijină aceste afirmații.

Nielsen ne spune că utilizatorii online alocă până la 21,3% din timpul lor online verificarea stării lor, partajarea fotografiilor și preferarea postărilor pe site-urile de social media. PQ Media traduce acest lucru în ore, subliniind faptul că până la 33 de ore pe lună utilizatorii de internet din Statele Unite petrec online, 8 ore din care sunt cheltuite pentru a face diverse activități pe site-urile de social media. Apelarea și obținerea accesului la o mică parte din aceste cifre pot aduce un kilometraj de promovare valoroasă pentru site-urile dvs. web.

Prin intermediul rețelelor sociale, puteți crea o pagină de profil separată pentru site-ul dvs., marca sau produs, unde puteți să vă angajați direct cu clienții existenți și potențiali. De asemenea, puteți crea grupuri de discuții și comunități în aceste site-uri sociale și puteți construi o rețea de oameni cu aceeași minte - toate audiențele și clienții potențiali pentru marca dvs.

3. Asigurați-vă Conținutul viral cu Social Media Share

Social media nu este doar un instrument extrem de eficient pentru conectarea și interacțiunea cu publicul foarte vizat într-un nivel mai personal și social, de asemenea, a făcut-o destul de ușor pentru conținutul de înaltă calitate pe care îl împărțiți pentru a obține o mai mare acoperire cu ajutorul butoanelor de partajare socială . Ar trebui să includeți plug-in-uri pentru partajarea social media cu fiecare dintre conținutul dvs., practic pentru a permite vizitatorilor dvs. să difuzeze cuvântul despre site-ul dvs. rapid și ușor cu doar un singur clic al acestor butoane.

Cu algoritmii motoarelor de căutare care se schimbă și se înclină spre relevanța socială, activitățile în curs de desfășurare în domeniul social media în site-urile dvs. vor fi cu siguranță un factor suplimentar care vă poate ajuta site-urile să obțină un rang mai bun. Cu cât se desfășoară mai multe activități de socializare în mass-media, cu atât pot fi mai bune scorurile sociale.

4. Asigurați-vă că conținutul dvs. devine și mai virală cu marcarea în rețele sociale

Cotele de social media pot lăsa conținutul dvs. să devină viral, dar prin marcarea social media, publicul vizat poate include site-ul dvs. printre preferatele acestuia. Ceea ce va face acest lucru pentru site-ul dvs. este de a face cititorii să fie actualizați cu cele mai recente postări și încărcări, să ajungă în mai multe segmente vizate în cadrul rețelelor proprii ale cititorilor dvs. și să ofere site-urilor tale multe tone de backlink de calitate, Site-uri precum Del.icio.us, StumbleUpon, Digg și Reddit, pentru a numi câteva site-uri de marcare specifice, cum ar fi Sharebloc, Snapzu BizSugar, Triberr și Inbound.org. Nu puteți greși să postați aici conținutul, pur și simplu nu uitați regula de aur. Nu vă promovați numai conținutul. Curățați cele mai bune linkuri ale celorlalte site-uri ale noastre și postați-le acolo.

5. Îmbunătățiți-vă prezența online prin Directoarele de afaceri locale

Directoarele locale online sunt una dintre cele mai bune modalități prin care un proprietar de afaceri local poate să-și promoveze afacerea. Site-uri precum Google+ local, Bing local, Yahoo local, Yelp, Manta și altele vă permit să listați afacerea dvs. locală și să obțineți expunerea vizată la publicul țintă din zona dvs. Maximizați toate caracteristicile oferite de aceste directoare locale și încercați mereu să-i convingeți pe clienții dvs. să lase comentarii oneste despre afacerea dvs. acolo! Mai multe comentarii pozitive pe care le obțineți în lista dvs. expunere mai bună pentru afacerea dvs.

6. Beneficiați de o mai bună expunere a site-ului prin intermediul Marketingului de nișă

Forum marketing în aceste zile nu este foarte popular subiect în aceste zile, deoarece majoritatea oamenilor chiar acum intră în grupuri de mass-media sociale în loc de un forum de nișă legate. Dar, deoarece obiectivul nostru aici este să vă oferim cea mai completă listă de idei gratuite de promovare a site-ului web, am dorit și să oferim cele mai cuprinzătoare opțiuni, iar marketingul forumului este unul din acestea. Practic, ceea ce puteți face este să efectuați o căutare ca acest forum + piață și să verificați top 10 în rezultatele motorului de căutare. Apoi alegeți forumurile de top 3-4, verificând ce forumuri au cele mai multe conversații și numărul de membri activi.

Ideea de marketing pe forum este pentru tine să împărtășești expertiza și brand-ul tău ca expert în domeniul tău. Deci, nu mergeți doar la aceste forumuri și promovați în mod vădit afacerea dvs., dar împărtășiți-vă expertiza și angajați-vă membrii. Cine știe cine s-ar putea găsi pe aceste forumuri? În trecut, am cunoscut niște oameni buni pe care i-am găsit în forumuri și până astăzi ei sunt încă o persoană de mare resursă pentru mine în nișa de marketing digital.

7. Obțineți backlink de calitate prin a fi un autor de oaspeți sau un blogger de oaspeți

Pentru a obține mai multă expunere și backlink de înaltă calitate de la alte site-uri care sunt relevante sau legate de nișa proprie a site-ului dvs., puteți scrie și publica articole pentru aceste site-uri ca autor sau blogger. Există site-uri de bloguri ale comunității în care puteți să vă înscrieți ca scriitor invitat, permițându-vă să creați propriul bio de autor, unde puteți încorpora backlink-uri către site-urile dvs. web. Puteți de asemenea să lucrați cu bloguri sau site-uri individuale sau să fiți autor de oaspeți în ziarele locale sau blogurile din reviste - și să vă stimulați credibilitatea online și să obțineți backlink cu adevărat valoroase.

8. Primește o mare promoție prin primirea de autori de oaspeți pentru a scrie pentru tine

Scrierea în comunitățile de bloguri și alte bloguri sau site-uri web vă construiește rețeaua, vă familiarizați sau chiar prietenii cu alți proprietari de site-uri care sunt legate sau relevante pentru nișă. Puteți solicita acestor scriitori să vă scrie pentru dvs. invitându-i ca bloggeri în schimbul unei expuneri mai bune și a unor legături organice. Acești scriitori vor promova în mod natural aceste articole postate pe site-ul dvs. pe cont propriu, oferindu-vă promovarea gratuită de la ceea ce motoarele de căutare pot clasifica ca autorități în nișă

9. Obțineți o bună reputație scriind în site-uri de conținut

Îți poți dezvolta reputația ca sursă de informații sau expertiză autoritară în nișă, scriind și publicând articole de nișă pe site-uri de conținut precum Squidoo, Hubpages și Business2Commuity. Deși există câteva argumente privind faptul că backlinkle de pe aceste site-uri sunt încă relevante în modificările actuale ale algoritmului motorului de căutare, reputația pe care o puteți obține în calitate de scriitor autoritar în cadrul dvs. de nișă ar face totuși să vă plătească toate eforturile.

10. Răspundeți la întrebări și construiți-vă brandul

Site-urile media sociale axate pe postarea de întrebări precum Yahoo Answers și Quora, în care oamenii pot răspunde și se clasifică în funcție de cât de relevante sunt răspunsurile lor în legătură cu întrebarea, este, de asemenea, o idee bună de promovare a site-ului gratuit. Puteți construi brandul dvs. fiind o sursă autoritară de informații care utilizează expertiza sa încercând să răspundă neegoist la întrebările relevante postate. Puteți să vă construiți marca, să dobândiți o reputație mai bună și să vă construiți relații cu potențialii clienți.

11. Construiți relații răspunzând la comentarii și răspunsuri la întrebări

Utilizatorii online pot fi chiar supărați atunci când trimit întrebări și comentarii cu privire la anumite elemente sau subiecte despre o marcă, produs sau serviciu - și nu primesc nici răspunsuri și nici confirmări în schimb. Comentând și răspunzând la întrebări vă puteți construi relațiile online cu aceste segmente de public vizate, ceea ce reprezintă o modalitate bună de a vă construi brandul și de a vă dezvolta loialitatea produselor. Puteți, de asemenea, să transformați aceste întrebări sau comentarii într-un tip de articol Q & A și să îl postați pe site-ul dvs. - o mișcare pe care publicul dvs. vizat cu siguranță îl va aprecia.

12. Utilizați video pentru a vă promova site-urile

Site-urile YouTube și alte site-uri de partajare video au devenit un fenomen incredibil care a lansat carierele unor artiști moderni foarte cunoscuți, precum și a generat trafic valoroase pentru site-uri prin intermediul videoclipurilor și infomercializărilor. Cele mai multe dintre aceste videoclipuri vorbesc despre teme relevante sau care leagă direct, sau indirect, de o marcă, produs sau serviciu. Puteți profita de puterea acestor site-uri de partajare video, creând propriile dvs. videoclipuri creative și de mare succes, care pot deveni virală prin intermediul rețelelor sociale și care conduc traficul către site-ul dvs. web

13. Construieste-ti propriul in urma cu Marketing Social Media Groups

Grupurile de mass-media sociale din cele mai importante site-uri media sociale, cum ar fi Facebook, Google+ și Linked-in, pot fi, de asemenea, utilizate pentru promovarea gratuită a site-urilor web. Primul lucru pe care urmează să-l faceți este să căutați cele mai relevante și mai apropiate grupuri pentru afacerea dvs. Apoi, alăturați-vă celui mai aglomerat grup (în ceea ce privește activitățile de angajament și comentarii). Cred că este mai bine să vă alăturați cel puțin 5-10 grupuri legate de nișă pe aceste 3 site-uri media sociale. Din nou, nu uitați regula de aur aici, vă alăturați acestor grupuri pentru a vă arăta expertiza și marca dvs. și afacerea dvs. ca o resursă excelentă pentru nișă. Încadrați-vă astfel la postarea membrilor, împărțiți postările în conturile dvs., oferiți-vă ideile și opiniile privind postările sau întrebările dvs., nu promovați în mod echilibrat și, în cele din urmă, nu uitați să postați din când în când conținutul dvs. relevant.

 

Concluzie

Această listă de idei gratuite de promovare a paginilor web nu este, desigur, completă, deoarece există tone de metode inovatoare, dar eficiente de promovare a site-urilor dvs. web și de obținerea atenției publicului vizat. Încercați să studiați care dintre aceste metode vor funcționa bine cu campania dvs. de marketing digital și, dacă găsiți una după preferințele dvs., încercați să dezvoltați un plan de marketing pe care îl puteți executa la perfecțiune - și să obțineți rezultate vizate care vă vor ține mai mulți pași Mai aproape de atingerea obiectivelor.

 

Sursa: http://digitalmarketingphilippines.com/list-of-top-13-free-website-promotion-ideas/