Promovati hotelul prin revenirea puternica a marketingului prin e mailModuri de a vă promova pensiunea folosind marketingului prin e-mail

Creșterea concurenței în climatul de afaceri online de astăzi a impus strategii de marketing și distribuție mai diversificate pentru operatorii hoteliere. În timp ce este important ca marketerii hotelului și managerii de venit să ia în considerare atât oportunitățile tradiționale, cât și cele emergente, costurile asociate cu comercializarea hotelului dvs. pe mai multe canale se pot adăuga.

Introduceți marketingul prin e-mail - una dintre metodele cele mai viabile, rentabile pentru a ajunge la oaspeți și pentru a crește rezervările directe. La fel cum călătorii își pot planifica acum călătoria cu ajutorul informațiilor nesfârșite oferite online, inclusiv prin intermediul Google, hotelurile pot căuta, de asemenea, să ia pași simpli pentru a planifica sosirea oaspeților lor.

 

În prima parte a acestei serii de bloguri, voi discuta sfaturi despre cum să utilizați mai eficient posibilitățile de e-mail ca parte a strategiei de marketing globale pentru a vă promova hotelul și a crește veniturile.

 

1. Țintește oaspeții care revin

Nu numai că este mai ușor să vizați pe cei care revin decât să generați noi clienți, este și mai puțin costisitoare; Statisticile arată că atragerea de noi clienți vă poate costa de cinci până la opt ori mai mult decât păstrarea celor existenți. De fapt, hotelul Preferred Hotel Group estimează că până la 60% din veniturile din hotelurile cu performanțe înalte provin de la vizitatori repetate.

De ce să nu oferiți oaspeților returnați pachete speciale de pachete și beneficii ale programelor de recompensă în funcție de timp pentru a vă mări veniturile?

 

2. Profitați de perioadele de vârf

Oaspeții au mai multe șanse să caute camere în perioadele de vârf, așa că folosiți acest timp pentru a le reaminti de ce ar trebui să facă rezervări cu e-mailuri cu tematică de vacanță, reduceri speciale și stimulente personalizate. Înclinați-vă datele PMS pentru a identifica spațiile în ocuparea camerei, pentru a trimite e-mailuri direcționate, sezoniere - în special pentru cei care cheltuiesc anterior. În timpul perioadelor de vârf veți avea și mai multe șanse de a atrage noi oaspeți.

Asigurați-vă că vă identificați nișa și clientul ideal; Acest lucru face ca direcționarea să fie mult mai raționalizată și mai eficientă.

 

3. Amintiți-vă că datele clientului sunt esențiale

În prezent, fiecare client care publică o cameră de hotel online înțelege că trebuie să fie dispus să ofere adresa de e-mail (pentru a primi e-mailul de confirmare și alte informații importante de la hotel). Colectați întotdeauna aceste date la momentul rezervării sau la check-in și utilizați-l pentru a urmări cu clienții dvs. în timp util. De exemplu, prin trimiterea de e-mailuri cu oferte exclusive și ofertele sensibile la timp, puteți face upgrade și puteți crea oportunități de piață încrucișată pentru creșterea veniturilor.

 

4. Optimizați orele de trimitere

Personalizați și trimiteți e-mailuri care se raportează direct la nevoile și preferințele clienților dvs. În special, aveți grijă de fusul orar în care vă aflați și trimiteți e-mailuri atunci când este foarte probabil să fie receptivi. În timp ce cercetările Experian arată că e-mailurile trimise în zilele de vineri au cea mai mare rată a clicurilor (CTR) și cele trimise în zilele de luni generează cele mai multe venituri, este important să experimentați diferite zile și ore pentru a găsi cele mai eficiente pentru dvs.

Utilizând puterea software-ului de automatizare a marketingului, puteți analiza valoarea CTR și alte valori pentru a vă ajuta să ajustați calendarul campaniilor dvs. de e-mail.

 

5. Utilizați linii de subiecte scurte și directe

30% dintre destinatarii e-mail-urilor deschid e-mailuri bazate doar pe linia subiectului.

Pentru a vă face mai eficace mesajele de poștă electronică, utilizați linii de subiecte scurte și directe cu beneficii clare, astfel încât clienții să fie încurajați să vă deschidă e-mailul și să afle ce este în interior. Folosind un instrument de automatizare a marketingului, puteți testa cu ușurință diferite linii de subiect și puteți măsura ratele deschise și de clic pentru a compara performanțele diferitelor campanii de marketing.

6. Utilizați o solicitare de acțiune (CTA) și încurajați răspunsurile

Cele mai eficiente e-mailuri de marketing angajează cititorul cu CTA și stimulente, de exemplu:

Invitații de a rezerva direct pe site-ul dvs. în schimbul voucherelor și a altor stimulente
Cererile de feedback în schimbul unor reduceri sau șansa de a câștiga un premiu
Oferte personalizate, sensibile la timp și recompense care încurajează oaspeții să "acționeze acum".
Un CTA prietenos, combinat cu un mesaj personalizat, ajută la încurajarea clicurilor și a răspunsurilor.

 

Concluzie

Marketingul prin e-mail ar trebui să fie o parte importantă a strategiei de marketing globale și în curs de desfășurare a hotelului. Amintiți-vă: cu fiecare e-mail faceți o relație cu clientul dvs. Luând timp pentru a trimite comunicări personalizate și relevante, oaspeții se vor simți apreciați și vor să facă rezervări cu dvs.