Email Marketing versus Social Media Ads pentru promovare si vanzareEmail Marketing versus Social Media Ads pentru promovare si vanzare

Când vine vorba de promoțiile cu timp limitat sau de sărbătorile mari cu vânzare, cum ar fi Ziua Muncii (vine în doar o lună!) Sau Vinerea Neagră, obiectivul principal al proprietarului afacerii este să-și investească timpul și banii în platforme care vor face cea mai mare impact.

Multe companii se bazează pe e-mail marketing pentru promoții, în timp ce alții jură pe anunțurile sociale. Dar adevărul este că ambele aceste tactici oferă beneficii unice valoroase care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de promovare.


Beneficii ale marketingului prin e-mail pentru vânzări

Email-ul este unul dintre canalele de marketing cele mai bune și mai rentabile pentru a ajunge la o largă audiență a consumatorilor care manifestă deja un interes pentru produsele sau serviciile dvs. Mai bine, utilizatorii de e-mail sunt foarte activi - 91% dintre utilizatorii de e-mail se înregistrează cel puțin o dată pe zi, iar majoritatea utilizatorilor verifică primul e-mail în dimineața.

Doar amintiți-vă că e-mailul dvs. va ateriza printre zeci (dacă nu sute) de mesaje ale concurentului, așa că faceți-vă convingător.

 

E-mail marketing vs social media

Deși unii ar putea susține că e-mail marketing-ul este depășit (de câte ori ați văzut unul dintre acele posturi "Email Marketing este Dead!"), Este clar din aceste statistici că e-mailul este încă un canal extrem de puternic.

Luați în considerare acest lucru: rata medie deschisă pentru e-mail este de 21,73%, în timp ce valoarea organică Facebook a scăzut la aproximativ 6%. Credeți că ați putea avea mai mult noroc cu Twitter? Un comerciant a constatat că mai puțin de 2% dintre adepții săi își văd de fapt tweets-urile. Deci, în timp ce social media poate fi un instrument minunat pentru a ajunge la noi oameni, e-mailul poate lua tortul în ceea ce privește cultivarea plumbului.

 

Datele privind rata de acces la e-mail

Marketingul prin e-mail are, de asemenea, rate de conversie mai mari decât orice alt canal de marketing. Un raport a constatat că 66% din consumatorii online au făcut o achiziție ca rezultat al marketingului prin e-mail.

În schimb, doar 20% au făcut o achiziție ca urmare a unei promoții Facebook. Acest lucru se datorează în mare măsură faptului că majoritatea consumatorilor sunt familiari și confortabili cu primirea mesajelor de marketing prin e-mail, în timp ce anunțurile sociale redirecționate pot părea invazive sau întreruptive, iar promovarea ecologică a mass-media poate fi ratată în întregime.

Și din cauza abilității de marketing prin e-mail de a atinge rate de conversie ridicate la un cost mai mic decât anunțurile sociale plătite, aceasta are potențialul de a oferi o ROI mai bună decât media socială.


Când ar trebui să utilizați e-mail marketing?

Așadar, am aruncat o mulțime de cifre la dvs., dar ce înseamnă toate acestea pentru vânzările dvs. de vacanță și pentru alte vânzări de marketing? Mai jos, am stabilit câteva sfaturi pentru a obține cele mai bune rezultate din promovarea prin e-mail pentru promoțiile dvs.:

Trimiteți ultimele promoții de vacanță pe lista dvs. de e-mail. Întrucât consumatorii au așteptat să se aștepte la materialele de marketing în cutia poștală, aceștia sunt mai predispuși să răspundă la conținutul de vânzări într-un e-mail decât în ​​social media. Puteți folosi acest lucru în avantajul dvs., permițându-i pe toți cei din lista dvs. de e-mail să știe care vor fi cele mai recente promoții de vacanță. Dacă oferiți o reducere sau un cupon, puteți pune direct în e-mail codurile sau codurile de bare. Când vine vorba de vânzări speciale, trimiteți fluturași la lista dvs. de e-mail care includ datele și detaliile pentru fiecare promoție.

Utilizați marketingul prin e-mail pentru a ajunge la consumatorii interesați. Asigurați-vă că utilizați e-mailuri pentru a rămâne conectat cu clienții și fanii dvs. Dacă îți promovezi vânzările sau promoțiile de vacanță prin intermediul rețelelor sociale, este important să le trimiți și direct consumatorilor prin e-mail.

 

Email vs. social pentru promoții de vacanță

Traficați traficul înapoi pe site-ul dvs. web cu anumite CTA-uri. Când comercializați vânzările de vacanță prin intermediul marketingului prin e-mail, asigurați-vă că profitați de oportunitatea de a direcționa traficul direct spre site-ul dvs. Utilizați un îndemn distinct și convingător care invită cititorii să facă clic pentru a obține mai multe informații sau pentru a efectua o achiziție. Conectați fiecare CTA la o pagină de destinație orientată, care oferă mai multe detalii despre promoțiile dvs. de vacanță. De asemenea, puteți să vă conectați direct la o pagină de produs pentru o achiziție ușoară.
Beneficiile publicității media sociale pentru promoții și vânzări

Marketingul prin e-mail poate fi o modalitate excelentă de a ajunge la clienții dvs. actuali și din trecut și de a influența conversiile directe, dar mass-media sociale pot fi, de asemenea, o tactică valoroasă pentru promovarea promoțiilor de vacanță. În ansamblu, canalele de social media au o rată de implicare mult mai mare decât marketingul prin e-mail - consumatorii au mai multe șanse să partajeze conținutul social media de la branduri decât prin conținut de e-mail.

Un studiu arată că 57% din activitățile globale de partajare a conținutului au loc prin Facebook, iar 18% au loc prin Twitter. Cu toate acestea, doar patru procente din acțiuni provin din e-mail.

 

Social vs. e-mail pentru implicare

Deși e-mailurile pot avea rate de conversie ridicate, vă permit doar să vă angajați cu cei care au optat pentru comunicare. Cu cât mai mult fanii și fanii dvs. împărtășesc vânzările de vacanță și alte promoții, cu atât mai bine veți putea să vă extindeți acoperirea către noi consumatori.

Ați văzut cât de nebun i se întâmplă toată lumea în vacanțe mari de cumpărături. Oamenii vor face tabără în afara unui magazin, dacă înseamnă că vor obține o afacere bună. Social media este construit pentru angajare și împărtășire, promovarea vânzării de sărbători pe social media este o modalitate fantastică de a profita de această frenezie de cumpărare. Doar asigurați-vă că creați postări și anunțuri pe care oamenii vor dori să le împărtășească (bineînțeles că niciodată nu doare să ofere o afacere de crimă).


Când trebuie să utilizați anunțuri media sociale?

Rezultatele media sociale sunt adesea mai bune pentru branduri atunci când folosesc anunțuri plătite în combinație cu postări organice. Principalul motiv pentru aceasta este că canalele media sociale precum Facebook au acces la o multitudine de date terțe. Aceste date vă permit să ajungeți la un grup de consumatori vizați în mod unic, care sunt cel mai probabil să fie interesați de promoțiile dvs. de vacanță.

Iată doar câteva ocazii în care puteți utiliza anunțuri media sociale prin e-mail marketing:

Utilizați anunțurile media sociale pentru a ajunge la segmente de public noi. Când vine vorba de marketing prin e-mail, puteți ajunge numai la lista de e-mail curentă. Cu excepția cazului în care postarea dvs. este distribuită, același lucru este valabil și pentru posturile sociale din domeniul social media. Cu toate acestea, cu anunțurile media sociale, puteți ajunge la segmente de public noi.

Încurajați partajarea pe platformele sociale. Ori de câte ori este posibil, încurajați adepții și fanii să vă împărtășească conținutul, astfel încât să puteți ajunge la un public mai larg. Concursurile media sociale, cum ar fi un dans Instagram, reprezintă o modalitate excelentă de a promova împărtășirea, mai ales în sărbătorile când toată lumea vânează pentru cea mai bună afacere.

Îmbunătățiți recunoașterea mărcii. Anunțurile media sociale sunt, de asemenea, ideale pentru îmbunătățirea recunoașterii mărcii. Plasând anunțuri pe platformele de social media pe care audiența dvs. țintă le frecventează cel mai mult, puteți începe să construiți o bază de fani mai mare. Cei mai familiarizați consumatori sunt cu brandul dvs., cu atât mai multe șanse vor fi să facă o achiziție - mai ales atunci când vă întâlnesc vânzările de vacanță. Încercați să difuzați o campanie de promovare a mărcii pe Facebook înainte de vânzarea dvs. mare.

 

Campanii de sensibilizare a mărcii

Utilizarea anunțurilor de e-mail și a anunțurilor media sociale în acelas timp.

Dacă doriți să profitați la maximum de bugetul de vânzări pentru vacanțe, va trebui să încetați să vă uitați la anunțurile de marketing prin e-mail și anunțurile media sociale ca și cum s-ar afla în conflict între ele. Nu este nici o situație. În schimb, ia în considerare modul în care puteți utiliza ambele tactici împreună pentru a conduce mai multe vânzări din ofertele dvs. de timp limitat și promoțiile de vacanță.

Există câteva modalități prin care puteți utiliza ambele canale în tandem pentru a optimiza marketingul de vacanță:
Dezvoltați lista dvs. de e-mail marketing cu mediile sociale.

Unul dintre dezavantajele marketingului de e-mail este că puteți ajunge doar la contactele pe care le aveți deja. Cu toate acestea, puteți utiliza mediile sociale pentru a vă ajuta să vă lărgiți lista de marketing prin e-mail, astfel încât să aveți o audiență și mai mare pentru vânzările de vacanță. O modalitate de a face acest lucru este de a promova ofertele dvs. de înscriere în toate profilurile media sociale. Luați în considerare oferirea unui fel de stimulent pentru aderarea la lista dvs. de e-mail, cum ar fi un cod de cupon special.

Dacă doriți să vă extindeți și mai mult acoperirea, luați în considerare utilizarea anunțurilor sociale plătite, ca parte a strategiei dvs., pentru a crește opțiunile de înscriere prin e-mail. Creați anunțuri care promovează oferta dvs. de înscriere pentru lista de e-mailuri și difuzați acest conținut de anunțuri persoanelor care sunt similare cu cei mai buni clienți. Platformele media sociale, cum ar fi Facebook, oferă funcții de direcționare eficiente (de exemplu, audiențe asemănătoare), care vă permit să ajungeți la cei care sunt cel mai probabil interesați să vă alăture listei de e-mailuri.

 

Social media publicitate versus marketing prin e-mail

Prin Instapage
Utilizați medii sociale pentru a ajuta la creșterea conversiilor de marketing prin e-mail.

Utilizați medii sociale pentru a vă angaja pe adepții și fanii. Pe lângă faptul că le educați cu privire la cele mai recente produse și servicii, puteți utiliza acest canal și pentru comunicații bidirecționale pentru a afla mai multe despre ce anume vă face publicul. Începeți o conversație pe social media pentru a evalua interesul acestora pentru noi produse, servicii și promoții.

Apoi, puteți utiliza ceea ce ați învățat să conduceți și mai multe conversii prin intermediul marketingului dvs. prin e-mail. De exemplu, să presupunem că desfășurați o vânzare a Zilei Muncii, care include una de cumpărare, obțineți o promoție. S-ar putea să utilizați medii sociale pentru a vă educa publicul și pentru a le informa despre vânzare și apoi pentru a utiliza e-mail marketing pentru a direcționa traficul către pagina produsului.


E-mail și asistență socială mai bine împreună

Când vine vorba de promovarea vânzărilor dvs., anunțurile de e-mail marketing și anunțurile media sociale nu trebuie să fie desincronizate. De fapt, nu există nici un motiv pentru care nu puteți să le utilizați împreună pentru a vă atinge obiectivele de vânzări.

Cheia pentru a obține cele mai multe din bugetul de marketing este să știi când să folosești fiecare tactică pentru a-ți optimiza impactul. Social media este un instrument excelent pentru a atrage noi audiențe, a angaja indivizi și a evalua interesul pentru promoții. Pe de altă parte, marketingul prin e-mail vă poate ajuta să vă angajați cu cei care au un interes direct în brandul dvs., precum și pe utilizatorii care nu au conturi media sociale pe platformele pe care le utilizați.