5 provocări de marketing online
Există multă entuziasm în jurul unei noi afaceri, dar de multe ori startups nu sunt siguri cum să se comercializeze în mod corect online. Mai jos sunt câteva sfaturi despre cum să aveți succes cu noua dvs. afacere atunci când vine vorba de marketingul online.
1. Ratele de conversie.
Afacerile noi nu știu niciodată cum va converti site-ul lor web. Prin testarea mai multor aspecte, se poate obține o cifră de afaceri pozitivă. Urmărirea strânsă a ratelor de conversie pe baza informațiilor de pe noul site web vă poate ajuta să puteți studia tendințele privind ce funcționează pentru site-ul dvs. web și ce trebuie îmbunătățit. Prin monitorizarea acestor tehnici, afacerea dvs. va avea o bază bună.
2. Strategii de utilizat.
Marketingul online ar trebui să fie folosit mai întâi pentru persoanele care sunt cel mai probabil să devină clienți. Totul ar trebui să fie comercializat primul. Acest lucru se face pentru a construi bani pentru companie. Puteți realiza acest lucru utilizând motoarele de căutare pentru a viza persoane cu intenții de cumpărare similare cu produsele sau serviciile dvs. Studiați-vă primii clienți și vedeți ce-i plac. Acest lucru vă va oferi strategii valoroase de construit, chiar dacă baza de clienți se va schimba în timp.
3. Scalabilitate.
Afacerea ta poate avea succes în marketingul online și nu poate. Din acest motiv, trebuie să știți cum să crească în orice fel. Știind cum să atingi următorul obiectiv este imperativă. În timpul primelor 1 până la 3 luni din campania dvs. de marketing online, luați în considerare clasamentul dvs. cu căutări Google. Studierea modelelor pe Google vă va ajuta să vă optimizați conținutul pentru clienți. Costul pe achiziție este, de asemenea, un aspect important de luat în considerare. În plus, este important să ai planuri pentru ceea ce urmează, pentru că asta te va face înainte de joc. Extindeți în Rețeaua de display Google și cu ajutorul rețelelor sociale și profitați de datele și învățămintele pe care le-ați efectuat în căutarea.
4. Concurenții.
Este important să înțelegeți că există mulți concurenți pe aceeași piață ca și a ta. Acesta este un avantaj și un dezavantaj, deoarece concurenții vă pot ajuta să vă intensificați jocul de marketing. Puteți învăța de la cei care au fost în afacere mai mult decât aveți. Asigurați-vă că vedeți concurenții ca pe o experiență de învățare mai degrabă decât pur și simplu captorii clienților dvs. Ca o afacere nouă, trebuie să vă monitorizați îndeaproape tehnicile de marketing și să rămâneți concentrată pentru a vă putea îmbunătăți în mod consecvent.
5. Înțelegerea bugetului.
Pentru a înțelege acest lucru, mai întâi trebuie să înțelegeți că nu există niciodată un buget care să fie corect de la început. Alegeți obiectivele și modalitățile de a gestiona bine aceste obiective. Bugetul dvs. trebuie să fie potrivit. Pentru ca acest lucru să se întâmple, va trebui să colectați suficiente date și clicuri prin intermediul clienților care vin pe site-ul dvs. web pentru serviciile companiei dvs. Nu vă faceți griji că bugetul dvs. a fost perfectat. Veți fi atârnat de aceasta odată ce veți avea mai multă senzație pentru strategiile dvs. de marketing online.
Related: 8 greșeli de marketing Rookie am făcut, dar nu trebuie să consideri ca ai pierdut trenul