Greșeli de marketing, nevinovate

8 greșeli de marketing dar nu trebuie să le repetamCând am început blogging-ul și o mass-media socială de sprijin pentru asta, am făcut o grămadă de greșeli de marketing. Odată ce am postat accidental un articol de pisică pe pagina de Facebook a companiei companiei mele, care nu avea nimic de-a face cu pisicile. Cel mai amuzant lucru este că acest articol de pisică a primit mai multă implicare decât propriul nostru conținut "foarte bine direcționat". Păi, presupun că animalele drăguțe dau întotdeauna o mulțime de angajament, dar asta nu era genul de angajament pe care îl căutam.

Iată câteva greșeli importante de marketing pe care le-am făcut, care ar putea să vă afecteze creșterea socială. S-ar putea să te facă sau să te spargă și să ai un efect negativ mult mai semnificativ asupra prezenței tale digitale decât un post accidental de pisică.

 


1. Dacă începeți blogging-ul, ei vor citi.

În timp ce este minunat să începeți blogging-ul, tocmai ați început să vă faceți treaba. Nu te baza pe cineva care se poticnește accidental pe blogul tău; Chiar și cel mai bun conținut de promovare a conținutului. Știm acum că "un produs minunat nu se promovează în sine". Presupunând că conținutul dvs. este o notă de vârf, trebuie să fiți activi pe site-urile media sociale pentru a împinge acest conținut acolo unde oamenii îl vor vedea.


2. Lăsați doar posturile vechi în pace.

Actualizarea unui articol vechi este o tehnică foarte eficientă de blogging. Dacă încercați să construiți conducerea gândirii, trebuie să vă asigurați că fiecare pagină de pe site-ul dvs. este adevărată și exactă. Opiniile, tendințele și schimbările de date în timp. Link-urile sunt sparte. Cu toate acestea, în loc să scrie un lucru complet nou, actualizați doar un post mai vechi.

Puteți lăsa chiar un post mai vechi așa cum este și scrieți un fel de comparație sau comentariu asupra gândurilor anterioare. Acest lucru va arăta cititorilor dvs. că sunteți foarte conștient de propriul dvs. conținut și de ceea ce ați pus acolo. Dacă o anumită predicție nu a avut loc sau tendința sa schimbat, scrieți-vă gândurile despre motivul pentru care sa întâmplat așa cum a făcut-o, în cazul în care vă bazați opinia dvs. înainte, etc.

Bonus: Google îi place când paginile se actualizează, deoarece o actualizare crește relevanța.

Related: 5 moduri în care vechile dvs. bloguri pot genera noi oportunități


3. Trebuie să vină constant conținut nou.

În timp ce trebuie să postați ceva în mod consecvent, nu trebuie să reinventezi roata de fiecare dată. Luați cele mai populare postări pe blog și reutilizați conținutul creând un infographic, creând un videoclip, dezvoltând un seria de webinar sau podcast pentru a vă extinde în continuare subiectul. Posibilitățile sunt nesfârșite.

Dacă vă reciclați conținutul ocazional, veți avea o mulțime de conținut în diferite medii. Diferitele forme de conținut vor atrage și noi audiențe care preferă un formular de conținut în raport cu altul. Aceasta va face, de asemenea, ideile post-social media să vină cu ușurință odată ce aveți o multitudine de opțiuni.

Related: Arma secretă a blogului dvs.: conținut vechi


4. Nu vă deranjați să colectați e-mailuri dacă nu trimiteți buletine de știri.

Poate că nu intenționați să aveți un buletin de știri chiar acum, dar poate într-un an veți face. Începeți să colectați e-mailuri, chiar dacă nu le vedeți imediat. Lista dvs. de e-mail este în continuare cel mai mare activ; Acesta este un singur canal de marketing digital care aduce cea mai bună rentabilitate a investiției.

Persoanele care doresc să-și împărtășească adresa de e-mail cu dvs. semnalează interesul pentru conținutul dvs. sau pentru produsele posibile. Nu le respingeți interesul, pentru că, odată ce aveți un produs, o lansare sau doar un simplu buletin informativ, veți putea să îi informați pe acești oameni. Comunicarea prin e-mail este o modalitate excelentă de a le trimite înapoi pe site și de a construi o bază de cititori constanți.

Related: 3 Hack-uri ușor de ușor pentru a atrage oamenii să se înscrie la lista dvs. de e-mail


5. Trebuie să fii pe toate platformele populare.

Gândiți-vă serios ce platforme sociale să folosiți. Nu trebuie să fii pe fiecare platformă care este caldă chiar acum. Dacă aveți resurse limitate - cum ar fi timpul, banii și personalul - se concentrează pe câteva rețele demonstrate.

În loc să vă răspândiți subțire, construiți conexiuni semnificative și urme impresionante pe câteva rețele, unde puteți aduce în mod constant valoare și calitate. Gândiți-vă la conținutul dvs. și unde ar fi cel mai potrivit. Dacă conținutul dvs. este foarte vizibil, utilizați Pinterest sau Instagram. Dacă realizați videoclipuri, utilizați YouTube. Dacă oferiți actualizări la timp în industrie, luați în considerare Twitter.

Related: Cum să alegeți cel mai bun instrument de marketing social media pentru afacerea dvs.


6. Mass-media socială este gratuită.

Bineînțeles, vă puteți construi încet următorii organici. Există încă un fel de stigmă, în cazul în care companiile își promovează conținutul sunt privite în jos. Ei bine, comercianții inteligenți înțeleg nevoia de a-și îmbunătăți conținutul pentru a vedea rezultate reale.

Nu promovați niciodată lucrurile doar pentru a fi văzute de oricine. Utilizați strategii foarte bine direcționate, care vă vor asigura faptul că conținutul dvs. este văzut de publicul care trebuie să-l vadă. Apoi, este bine justificată.

Related: Acesta este modul în care Social Media (Într-adevăr) funcționează în Trenches


7. Schimbul de conținut nou o dată.

Aceasta este probabil cea mai mare greseala pe care am facut-o atat de mult! Creați această bucată frumoasă de conținut; Lucrezi atât de mult pentru a fi perfect. Puteți posta. Îi partajați o singură dată pe toate platformele dvs. de social media ... și apoi ați uitat de această piesă ... Ce? Ai muncit atât de mult pentru a arăta lumii o dată?

Trebuie să publicați conținutul de mai multe ori pentru a vă asigura că o mulțime de oameni îl văd. Dacă publicul dvs. nu este online când îl postați, tocmai l-au ratat. Experimentați cu diferite copii, titluri și imagini pentru actualizările sociale. Împărțiți postările mai vechi despre care vă simțiți mai ales mândri.

Related: 6 Instrumente pentru dezvoltarea unei strategii remarcabile de marketing social media


8. Impartasiti pasiuni online.

În timp ce nimeni nu dorește să vă citească gândurile sau plângerile sau să observe cantități obsesive de fotografii cu pisici drăguțe, arată că partea umană este bună.

Interese sunt de obicei destul de sigure. Dacă sunteți un fan al sportului, arătați culorile echipei dvs. din când în când. Dacă vă place să gătiți, împărtășiți o rețetă uimitoare pe care ați iubit-o. Dacă sunteți un hobbyist de fotografie, împărtășiți un instantaneu pe care l-ați luat. Acest lucru vă va aduce audiența mai aproape de dvs. S-ar putea să fiți surprins de cât de multă angajare puteți obține într-un post simplu care să vorbească despre interesele și hobby-urile voastre, pentru că pasiunea este ceea ce conduce cu adevărat oamenii.

 

Concluzie

Social media este despre a fi socială, încurajând astfel conversația, încurajând schimbul de informații și împărtășirea. Pentru că, știi, împărtășirea sincera, grijulie, antreneaza.

Ați refuzat cookie-urile. Unele functii ale sistemului au fost dezactivate, de exemplu: NU puteti face comenzi dar puteti vizualiza continutul! Această decizie poate fi inversată.

Created by Web design, Realizare site magazin online - Absolut Web Expert. Web design,realizare site Suceava, Creare site magazin online & Optimizare SEO Bucuresti - Web design magazin online, strategii si optimizare SEO Iasi.