
Indiferent dacă folosiți Google Ads tot timpul sau v-ați jucat cu ideea de a începe o campanie, probabil ați auzit despre „Scorul de calitate” al Google - evaluarea pe care Google o acordă cuvintelor dvs. cheie vizate pe baza unui număr de factori diferiți. Acest scor este, de asemenea, utilizat pentru a determina costul pe clic (CPC) și clasarea anunțului în procesul de licitație.
Înțelegerea completă a funcționării Scorului de calitate poate fi dificilă. De aceea, în acest articol, vă voi oferi tot ce trebuie să știți despre scorul de calitate Google, care, la rândul său, vă va ajuta să obțineți CPC mai mici și să vă sporiți șansele de a genera mai mulți clienți potențiali.
Clasarea anunțului - Ce este?
De obicei, există mai mulți agenți de publicitate care concurează pentru aceleași cuvinte cheie și, prin urmare, Google trebuie să găsească o modalitate de a stabili în ce ordine să afișeze anunțurile disponibile. Aceștia fac această determinare prin atribuirea unui Clasament pentru fiecare anunț.
Citește mai mult:Ce trebuie să știți despre Scorul de calitate Google ?