Ce trebuie să știți despre Scorul de calitate Google ?

Indiferent dacă folosiți Google Ads tot timpul sau v-ați jucat cu ideea de a începe o campanie, probabil ați auzit despre „Scorul de calitate” al Google - evaluarea pe care Google o acordă cuvintelor dvs. cheie vizate pe baza unui număr de factori diferiți. Acest scor este, de asemenea, utilizat pentru a determina costul pe clic (CPC) și clasarea anunțului în procesul de licitație.

Înțelegerea completă a funcționării Scorului de calitate poate fi dificilă. De aceea, în acest articol, vă voi oferi tot ce trebuie să știți despre scorul de calitate Google, care, la rândul său, vă va ajuta să obțineți CPC mai mici și să vă sporiți șansele de a genera mai mulți clienți potențiali.

 

Clasarea anunțului - Ce este?

De obicei, există mai mulți agenți de publicitate care concurează pentru aceleași cuvinte cheie și, prin urmare, Google trebuie să găsească o modalitate de a stabili în ce ordine să afișeze anunțurile disponibile. Aceștia fac această determinare prin atribuirea unui Clasament pentru fiecare anunț.

Bazele optimizării motorului de căutare

Bazele optimizării motorului de căutare

Recent, am citit un raport al celor de la Clutch.co care spune că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Ce zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni specializati
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

Pagina 1 din 3