Bazele optimizării motorului de căutare

Recent, am citit un raport al celor de la Clutch.co care spune că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Bazele optimizării motorului de căutareCe zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni putere
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

 

Este adevărat că rezultatele SEO nu sunt instantanee. Și din acest motiv, la AIM întotdeauna spunem: SEO este un maraton, nu un sprint .

Spunem acest lucru atât de des că sa transformat într-o glumă în interiorul biroului AIM.

Cu toate acestea, se aude timp real, după timp, după timp.

Asta pentru că este nevoie de timp pentru a-ți dezvolta site-ul și pentru a-l transforma într-un canal de marketing care aduce un flux constant de clienți de înaltă calitate.

Dacă ți-am spus că poți să faci un efort minim în fundamentele SEO ... și să construiești încă un canal viabil de conducere în timp?

De fapt, SEO conduce în mod constant în valoare de 3-5 ori mai mult pentru o afacere, pe parcursul vieții lor, decât conduce aduse prin Căutare plătită.

În plus, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la personalul sau să investiți bani în SEO.

Tot ce va fi nevoie este un pic de efort pentru a vă obține de la o oprire mortală la cel puțin un galop decent, atunci când vine vorba de a vedea rezultatele de la eforturile dvs. SEO.

Dacă asta vă interesează ... continuați să citiți.

Ghidul SEO pentru firmele care nu doresc să facă SEO

Probabil stiti ca SEO nu este ca promovare cu plata, unde puteti aduce in trafic, la volum, destul de repede. Și probabil de ce afacerea dvs. nu se concentrează pe SEO ca un canal de marketing.

In plus, spre deosebire de plățile de căutare plătită, cu SEO, aveți mai mult control asupra conținutului pe care îl postați pe site-ul dvs. web, iar rezultatele generate sunt de o calitate superioară. De exemplu, un client a raportat recent că a văzut că conducerea SEO generează venituri de 6 ori mai bune decât cei care îi conduc prin Căutare Paid, pe parcursul vieții.

Acest articol va schița componentele fundamentale pe care le puteți pune în practică pentru a permite site-ului dvs. să genereze potențiali organici puternici și să devină o forță generatoare de trafic.

Prin punerea acestor componente în loc, aceasta vă va permite să începeți să faceți SEO în mod corespunzător în câteva luni sau chiar ani, și să faceți totul mai rapid, și mai ușor, la scară.

Voi rupe lucrurile pentru tine în 4 secțiuni diferite:

  • SEO tehnic
  • SEO pe pagină
  • Off-Page SEO
  • Diverse

SEO tehnic

Având o bună structură a site-ului este unul dintre aspectele cele mai importante ale unui site web de succes.

Indiferent cât de mare este conținutul dvs., o structură optimizată a site-ului înseamnă că site-ul dvs. nu va atinge niciodată întregul său potențial.

Doriți să organizați conținutul site-ului dvs. într-un mod care să stabilească teme clare. Răspunzând la următoarele întrebări vă va oferi o idee bună despre structura site-ului dvs.

  • Care sunt domeniile pe care doriți să le clasificați?
  • Care sunt temele pe care le scrieți cel mai mult?
  • Ce domenii tematice fac conducătorii dvs. cei mai valoroși în afacerea dvs.?

O bună structură a site-ului poate duce la îmbunătățirea utilizabilității și vizibilității site-ului.

Vestea bună este că dacă utilizați WordPress, acesta face o treabă destul de bună, din cutie, pentru optimizarea structurii site-ului. Pentru editorii de conținut, crearea paginilor hub pentru subiectele despre care vorbiți cel mai mult și care sunt cele mai valoroase pentru afacerea dvs. este cea mai bună strategie. Puteți citi mai multe despre modul în care funcționează paginile hub, aici.

În ultimele 18 luni, Google a împins două elemente tehnice mai grele decât altele.

Primul este datele structurate.

Datele structurate sunt un tip de cod standardizat care facilitează accesarea cu crawlere, organizarea și afișarea conținutului dvs. în rezultatele căutării de către motoarele de căutare.

Am vorbit despre asta foarte mult în ultimele luni, inclusiv aici , aici și aici .

Datele structurate au fost unul dintre temele cheie ale celor două conferințe SEO pe care le-am participat în ultimele 12 luni și se pare că nu trece o săptămână fără ca Google să elibereze un nou tip de date structurate suportate sau nu dau sfaturi cu privire la modul de implementare corectă a datelor structurate pe site-ul dvs. web.

Două anunțuri recente din The Gods Google au fost date structurate de Întrebări și Răspunsuri aici și că atunci când implementați date structurate pe site-ul dvs. web, nu ar trebui să utilizați Managerul de etichete Google .

Băieții de la Moz au publicat un ghid remarcabil privind datele structurate pentru SEO, pe care le puteți citi aici . Asigurați-vă că ați verificat-o.

Implementarea datelor structurate pe site-ul dvs. este o necesitate. Ajută site-ul dvs. să apară în graficele de cunoștințe, în căutările de mărci, îi spune Google că dețineți profilurile dvs. de social media, vă ajută să includeți Știri Google, precum și să permiteți companiei Google să vă înțeleagă mai bine conținutul printre multe alte lucruri. Puteți testa site-ul pentru erori de date structurate utilizând acest instrument Google .

Celălalt element tehnic pe care Google îl împinge greu este viteza site-ului.

Viteza site-ului este foarte asemănătoare cu structura site-ului prin faptul că, indiferent de cât de bun este conținutul dvs. sau chiar de cât de bun este structurat site-ul dvs., dacă aveți un site lent, nu veți ajunge la fel de bine cum ar trebui. Este atat de simplu.

Dacă nu sunteți sigur dacă site-ul dvs. este suficient de rapid, probabil că nu este, și puteți îmbunătăți viteza de încărcare. Urmăriți timp de încărcare sub 2 secunde.

Am descoperit că imaginile, pluginurile neutilizate și pixelii de căutare plătiți cu încărcare lentă sunt cei obișnuiți vinovați când există probleme de viteză pe un site web. Puteți să testați viteza site-ului dvs. utilizând testul gratuit pentru viteza site-ului Pingdom . Întotdeauna am recomandat să vă uitați la mai mult decât pagina dvs. de pornire atunci când efectuați o viteză de auditare. Uitați-vă la câteva dintre cele mai recente postări, paginile cele mai traficate și paginile care se clasifică la paginile 2, 3 de asemenea. Creșterea vitezei acestor pagini va da, de obicei, o creștere rapidă.

La începutul lunii iulie, Google a lansat actualizarea cu privire la viteza mobilă, astfel încât, dacă vă vedeți că traficul dvs. mobil este în declin în Google Analytics, este probabil legat de acesta. De asemenea, recomandăm instrumentul Google Lighthouse și instrumentul de testare a vitezei mobile Google, Dareboost.com , este un instrument remarcabil pentru controlul vitezei mobile. Dareboost vă oferă o vizionare în cascadă care vă spune exact ce încetinește site-ul în jos, pe mobil. Adresați-vă dezvoltatorului dvs. web pentru a verifica acest lucru.

Am scris un articol despre cum să audităm anul trecut experiența mobilă a site-ului dvs. din Google Analytics, care este încă adevărată. Verifică-l aici.

Aspectele tehnice pe care le-am vorbit până acum, pot fi setate și uitați că se rezolvă pentru site-ul dvs. web și că soluțiile pe care le poate ajuta dezvoltatorul dvs. web.

Cu toate acestea, trebuie să monitorizați viteza site-ului dvs. și să configurați în mod regulat datele, dar o dată fixată sau implementată inițial, durează doar câteva minute pentru a verifica dacă totul este în regulă.

SEO pe pagină

SEO pe site nu va fi niciodată setat și uitați-l, dar dacă lucrați în fluxul de lucru de postare a conținutului, poate dura mai puțin de 5-10 minute pentru a obține corectitudinea.

Și ghici ce, am creat o listă de verificare pe pagină doar pentru tine. Puteți descărca aici.

Să vorbim pe scurt prin fiecare întrebare din lista de verificare.

A. Este cuvântul cheie primar în titlul paginii?

Etichetele titlu sunt un semnal uriaș în a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă ce este pagina ta. Acestea sunt, fără îndoială, cel mai important factor de clasare SEO pe pagină și ar trebui să conțină cuvântul cheie (principalele cuvinte cheie) pe care direcționează pagina dvs.

Etichetele de titlu trebuie să aibă o lungime de 50-60 de caractere, iar formatul optim este format optim este Cuvântul cheie primar - Cuvânt cheie secundar | Numele site-ului .

Când spun titlul paginii, mă refer la titlul meta al paginii. Pluginul SEO Yoast numește acest titlu SEO.

Titlul paginii WordPress care apare atunci când vă aflați pe pagina însăși poate și ar trebui să fie diferit. Rareori este logic să formatezi titlul paginii ca acesta.

Cuvânt cheie primară - Cuvânt cheie secundar Numele site-ului . Cu toate acestea, încercați și plasați cuvântul cheie primar în titlul acestei pagini, de asemenea.

Iată titlul paginii WordPress .

b. Adresa URL este scurtă și cuvântul cheie este bogat? (Adresa URL explică despre ce este vorba pagina?)

Adresele URL trebuie să fie ușor de înțeles și să spună motoarelor de căutare și oamenilor despre ce este vorba despre pagină. Adresele URL ar trebui să aibă mai puțin de 115 caractere, dar cu cât URL-ul este mai scurt, cu atât mai bine.

Obiectivul pentru 60 de caractere sau mai puțin și includeți cuvintele cheie cât mai aproape de începutul adresei URL.

c. Există o etichetă H1 prezentă pe pagină? (Este cuvântul cheie primar în eticheta H1?)

Prima întrebare trebuie într-adevăr să se facă o singură dată. În WordPress, eticheta titlului WordPress este eticheta implicită <h1>, iar acest lucru este perfect.

Cu toate acestea, uneori, tema WordPress poate elimina eticheta <h1>.Puteți căuta <h1> în codul sursă. Dacă <h1> este titlul paginii, este perfect.Dacă nu există sau dacă există mai multe etichete <h1>, anunțați dezvoltatorul dvs. web.

Ca și titlul paginii, încercați să obțineți cuvântul cheie primar în apropierea începutului.

d. Există o imagine pe pagină? ȘI Este imaginea optimizată? (dimensiune <50kb, nume de fișier optimizat și alt text KW bogat)

Cu puțin timp în urmă, am creat un ghid pentru optimizarea imaginilor pe site-ul dvs. web. O puteți verifica aici.

Dacă postați o imagine în conținutul dvs., trebuie să îl executați prin https://compressor.io/ înainte de a posta.

Compressor.io este un instrument gratuit care reduce dimensiunea imaginii dvs., păstrând în același timp calitatea. Este nevoie de mai puțin de 30 de secunde. După cum am menționat mai devreme, imaginile sunt una dintre cauzele mari ale unui site web lent.

Numele fișierului dvs. imagine ar trebui să explice ce este imaginea, precum și alt text. Dacă lucrați cu un cuvânt cheie în acestea, dacă este relevantă, este cea mai bună practică.

e. Subpozițiile sunt înfășurate în etichetele H2? (Este cuvântul cheie în cel puțin o subpoziție?)

Gândiți-vă la etichetele de rubrică ca și cum pagina Web este o carte. Într-o carte capitolul-titlu este o etichetă <h1>. Toate subcapitolele au o etichetă <h2>.

Dacă aceste subcapitole au o altă sub-zonă, atunci aceasta ar fi marcată cu o etichetă <h3> și așa mai departe. Cele mai bune practici reprezintă o etichetă <h1> pe pagină. Paginile pot și ar trebui să aibă mai multe etichete <h2>.

Nu există limite de caractere pentru etichetele <h2>, dar ar trebui să încercați să le păstrați sub 70 de caractere. Este posibil să nu aveți subtitluri în toate articolele dvs., dar dacă faceți acest lucru, ar trebui să încercați să strângeți cuvântul dvs. cheie primar în cel puțin 1 dintre acestea.

f. Este cuvântul cheie primar în paragraful de deschidere?

Pe lângă plasarea cuvântului cheie principal al paginii în titluri și subtitluri, este de asemenea o practică bună să o strângeți în paragraful de deschidere, de asemenea.

Primul paragraf ar trebui să spună cititorului și Google care este postul și ar trebui să conțină cuvântul cheie principal al paginii. Uneori acest lucru este mai ușor în teorie, decât în ​​practică, mai ales când postați conținut pe eLetter pe site-ul dvs.

Dacă nu se potrivește cu ușurință sau natural, săriți această verificare. Puteți citi mai multe despre structura textului aici.

g. Ai legat intern? (Ați legat înapoi la pagina paginii / hub-ul categoriei?)

După cum sugerează și numele, un link intern este un link dintr-o pagină către o altă pagină de pe același site web. Link-urile interne vă permit să transmiteți link-ul de capital către cele mai importante pagini, precum și să vă permiteți să împingeți vizitatorii la paginile dvs. de bani. O bună strategie de legătură internă va permite Google să știe care sunt cele mai importante pagini ale dvs. și să le ajute să se situeze mai sus.

Legarea internă nu este complicată și este foarte benefică pentru eforturile dvs. de SEO. Dacă postați un articol care vorbește despre un anumit subiect pe site-ul dvs., trebuie să vă conectați din acel articol înapoi la pagina hub pentru acel subiect de pe site-ul dvs. Pagina cu hub va fi și cea care conduce cele mai multe conversii.

Vorbesc foarte mult despre modul în care interconectarea internă este vitală, în articolul meu despre paginile hub-ului SEO (vezi ce am făcut acolo).Verifică. Neil Patel are un articol foarte bun despre legăturile interne, de asemenea. O puteți citi aici.

Este cea mai bună practică să utilizați cuvântul cheie care vizează pagina dvs. de hub în textul de ancorare al legăturilor dvs. interne.

Pluginul Yoast SEO oferă, de asemenea, câteva recomandări pentru conectarea internă la alte conținuturi relevante de pe site-ul dvs. Web.Prăjirea a câteva linkuri interne în conținutul dvs. va ajuta la menținerea utilizatorilor pe site-ul dvs. web mai lungi. Ați fost vreodată pe Wikipedia citind un articol și apoi brusc 30 de minute au zburat și citiți ceva complet diferit, dar încă pe Wikipedia? Acest lucru se datorează strategiei lor minunate de legătură internă.

h. Există o prezentare Meta Descriere?

Descrierile metaforelor nu au nici o influență asupra clasamentelor, dar sunt vitale. Gândiți-vă la ele ca și cum ați face un anunț de căutare plătită. Vreți să luați atenția cercetătorilor.

Metadatele dvs. trebuie să aibă o lungime de până la 156 de caractere și să poată fi acționate.

Acestea ar trebui să fie, de asemenea, unice și să conțină cuvântul dvs. cheie primar.

Cu câțiva ani în urmă am scris un articol despre optimizarea descrierilor meta pentru a ajuta la creșterea traficului site-ului dvs. Verifică.

H3: Ar trebui să fie clasat acest conținut? (Este canibila o altă bucată de conținut pe site-ul dvs.?)

Cuvigrarea cuvintelor cheie are loc atunci când aveți două sau mai multe pagini de pe site-ul dvs. care vizează aceleași cuvinte cheie. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Aceasta confundă Google și rezultatul final este, de obicei, nici o pagină nu se situează la fel de bine cum ar trebui.

Acest lucru nu este întotdeauna ușor atunci când postați zilnic conținutul eLetter pe site-ul dvs. Web. În timp, vor apărea probleme de canibalizare a cuvintelor cheie.

Vă recomandăm să efectuați un audit complet al site-ului dvs. pentru problemele legate de canibilarea cuvintelor cheie, dar pe o bază zilnică, trebuie doar să dați seama dacă există probleme de canibalizare prezente cu conținutul pe care îl postați și dacă există, re-postați sau canonizați la pagina preferată pentru cuvintele cheie pe care această pagină le direcționează.

Băieții de la Yoast SEO au produs un ghid remarcabil despre cum să găsești și să remediezi problemele de canibalizare a cuvintelor cheie pe care le poți citi aici . Este un pas-cu-pas pentru a găsi probleme de canibalizare.

Tocmai am trecut prin lista de verificare și, deși pare o mulțime de lucruri, o dată ce se află în fluxul de lucru și sunteți în viteză la tot ceea ce implică, este destul de direct și va adăuga doar un extra 5-10 minute la volumul de muncă pentru fiecare post.

Puteți descărca lista de verificare aici.

Dacă se simte încă puțin cam descurajant, ajungeți la o distanță și vă putem discuta despre unele cursuri de formare SEO personalizate, care vă vor ajuta să vă ridicați viteza în cel mai scurt timp.

Off-Page SEO

Dacă nu aveți o strategie SEO concentrată în loc, nu veți fi de a face orice off-page SEO, într-adevăr. Off-Page SEO este o resursă grea și poate fi destul de dificilă uneori.

Există însă două victorii ușoare.

1. Mențiunea mărcii se referă și revendică mențiunile nesolicitate.

Cu câteva luni în urmă, am scris un articol despre cum să urmăriți mențiunile despre mărci și, de asemenea, să obțineți backlink-uri ușoare pe site-ul dvs. prin accesarea și solicitarea unui link înapoi la site-ul dvs. atunci când veți fi menționat. Puteți citi articolul respectiv aici.

Mi se pare că, cu cât ajungeți mai repede după ce sunteți menționat, cu atât este mai probabil să primiți un link înapoi la site-ul dvs.

2. Înscrieți-vă la HARO.

HARO înseamnă ajutor pentru un reporter afară . Atunci când un jurnalist caută sfaturi sau un citat pe un subiect pe care specialiștii dvs. îl fac, vă vor trimite un e-mail prin care vă cereți ajutorul. Este folosit de peste 55.000 de jurnaliști din întreaga lume și este minunat să construiți backlink către site-ul dvs. pe site-uri web cu autoritate înaltă. Nu întotdeauna obțineți un link înapoi la site-ul dvs., dar o mulțime de timp, veți face.

Diverse

Am adăugat o secțiune diferită, pentru că vreau să vă asigurați că aveți principiile trase. Vreau să vă asigurați că următoarele sunt configurate și configurate corect. Vreau să răspundeți la următoarele întrebări.

  • Setarea Google Analytics este corectă?
  • Urmări corect?
  • Se configurează Consola de căutare Google?
  • Este configurată Consola de căutare Google pentru toate versiunile site-ului dvs. web?
  • Ați ales domeniul dvs. preferat în Consola de căutare Google?
  • Ai spus Google ce țară vizați în Consola de căutare Google?
  • Ați trimis site-ul dvs. de site XML la Google prin intermediul Căutării Google?
  • Ați conectat Google Analytics la Consola de căutare Google?
  • Este pluginul Yoast SEO configurat și configurat corect?
  • Există un certificat SSL instalat pe site-ul dvs.?
  • Site-ul dvs. a fost lovit cu o pedeapsă Google sau negativ prin actualizarea algoritmului în trecut?
  • Este site-ul dvs. mobil prietenos?
  • Profilul dvs. de backlink este OK?

Dacă răspunsul la oricare dintre aceste întrebări nu este sau nu sunteți sigur, contactați- ne și vă putem ajuta să le răspundeți gratuit. Asigurarea faptului că aceste elemente sunt configurate și site-ul dvs. este gratuit pentru Google este vital pentru a ajuta site-ul dvs. să crească.

Am trecut prin multe în acest articol. Am menționat structura site-ului și date structurate. Două elemente tehnice cheie pentru a ajuta Google să înțeleagă site-ul dvs. web. Am menționat, de asemenea, viteza site-ului și, indiferent ce altceva faceți, dacă aveți un site web lent, vă pierdeți timpul.

Amintiți-vă: SEO este un maraton, nu un sprint .

Dar dacă mergeți pe maraton, nu veți câștiga.

De asemenea, am trecut prin lista mea de verificare SEO și am subliniat ce implică fiecare secțiune.

Am vorbit despre câștiguri ușoare din SEO care pot ajuta site-ul dvs. și, în cele din urmă, v-am întrebat 13 întrebări pe care trebuie să le răspundeți înainte de a începe cu adevărat eforturile dvs. SEO.

Începeți. În curând, am citit un raport al celor de la Clutch.co, care a afirmat că doar 44% dintre întreprinderi investesc într-o strategie axată pe SEO, făcându-l cel mai puțin popular canal de marketing digital.

Ce zici de celelalte 56% ... face afacerea dvs. să cadă în această găleată? Dacă da, mă răsfățați doar pentru o clipă ... doar pentru câteva paragrafe scurte, apoi luați-vă decizia dacă doriți sau nu să continuați să citiți.

Dacă afacerea dvs. se încadrează în 56% care nu fac SEO, pariez că este pentru unul din următoarele motive:

  1. SEO necesită o mulțime de oameni putere
  2. SEO nu funcționează în afacerea mea
  3. SEO nu are nici o recompensă imediată

Singura dintre cele trei obiecții care dețin un adevăr este ultima.

Este adevărat că rezultatele SEO nu sunt instantanee. Și din acest motiv, la AIM întotdeauna spunem: SEO este un maraton, nu un sprint .

Spunem acest lucru atât de des că sa transformat într-o glumă în interiorul biroului AIM.

Cu toate acestea, se aude timp real, după timp, după timp.

Asta pentru că este nevoie de timp pentru a-ți dezvolta site-ul și pentru a-l transforma într-un canal de marketing care aduce un flux constant de clienți de înaltă calitate.

Dacă ți-am spus că poți să faci un efort minim în fundamentele SEO ... și să construiești încă un canal viabil de conducere în timp?

De fapt, SEO conduce în mod constant în valoare de 3-5 ori mai mult pentru o afacere, pe parcursul vieții lor, decât conduce aduse prin Căutare plătită.

În plus, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la personalul sau să investiți bani în SEO.

Tot ce va fi nevoie este un pic de efort pentru a vă obține de la o oprire mortală la cel puțin un galop decent, atunci când vine vorba de a vedea rezultatele de la eforturile dvs. SEO.

Dacă asta vă interesează ... continuați să citiți.

Ghidul AIM pentru SEO pentru firmele care nu doresc să facă SEO

Probabil stiti ca si eu fac ca SEO nu este ca Platit de cautare, unde puteti aduce in trafic, la volum, destul de repede. Și probabil de ce afacerea dvs. nu se concentrează pe SEO ca un canal de marketing.

Pe partea plus, spre deosebire de plățile de căutare plătită, cu SEO, aveți mai mult control asupra conținutului pe care îl postați pe site-ul dvs. web, iar rezultatele generate sunt de o calitate superioară. De exemplu, un client a raportat recent că a văzut că conducerea SEO generează venituri de 6 ori mai bune decât cei care îi conduc prin Căutare Paid, pe parcursul vieții.

Acest articol va schița componentele fundamentale pe care le puteți pune în practică pentru a permite site-ului dvs. să genereze potențiali organici puternici și să devină o forță generatoare de trafic.

Prin punerea acestor componente în loc, aceasta vă va permite să începeți să faceți SEO în mod corespunzător în câteva luni sau chiar ani, și să faceți totul mai rapid, și mai ușor, la scară.

Voi rupe lucrurile pentru tine în 4 secțiuni diferite:

  • SEO tehnic
  • SEO pe pagină
  • Off-Page SEO
  • Diverse

SEO tehnic

Având o bună structură a site-ului este unul dintre aspectele cele mai importante ale unui site web de succes.

Indiferent cât de mare este conținutul dvs., o structură optimizată a site-ului înseamnă că site-ul dvs. nu va atinge niciodată întregul său potențial.

Doriți să organizați conținutul site-ului dvs. într-un mod care să stabilească teme clare. Răspunzând la următoarele întrebări vă va oferi o idee bună despre structura site-ului dvs.

  • Care sunt domeniile pe care doriți să le clasificați?
  • Care sunt temele pe care le scrieți cel mai mult?
  • Ce domenii tematice fac conducătorii dvs. cei mai valoroși în afacerea dvs.?

O bună structură a site-ului poate duce la îmbunătățirea utilizabilității și vizibilității site-ului.

 

Vestea bună este că dacă utilizați WordPress, acesta face o treabă destul de bună, din cutie, pentru optimizarea structurii site-ului. Pentru editorii de conținut, crearea paginilor hub pentru subiectele despre care vorbiți cel mai mult și care sunt cele mai valoroase pentru afacerea dvs. este cea mai bună strategie. Puteți citi mai multe despre modul în care funcționează paginile hub, aici.

În ultimele 18 luni, Google a împins două elemente tehnice mai grele decât altele.

Primul este datele structurate.

Datele structurate sunt un tip de cod standardizat care facilitează accesarea cu crawlere, organizarea și afișarea conținutului dvs. în rezultatele căutării de către motoarele de căutare.

Am vorbit despre asta foarte mult în ultimele luni, inclusiv aici , aici și aici .

Datele structurate au fost unul dintre temele cheie ale celor două conferințe SEO pe care le-am participat în ultimele 12 luni și se pare că nu trece o săptămână fără ca Google să elibereze un nou tip de date structurate suportate sau nu dau sfaturi cu privire la modul de implementare corectă a datelor structurate pe site-ul dvs. web.

Două anunțuri recente din The Gods Google au fost date structurate de Întrebări și Răspunsuri aici și că atunci când implementați date structurate pe site-ul dvs. web, nu ar trebui să utilizați Managerul de etichete Google .

Băieții de la Moz au publicat un ghid remarcabil privind datele structurate pentru SEO, pe care le puteți citi aici . Asigurați-vă că ați verificat-o.

Implementarea datelor structurate pe site-ul dvs. este o necesitate. Ajută site-ul dvs. să apară în graficele de cunoștințe, în căutările de mărci, îi spune Google că dețineți profilurile dvs. de social media, vă ajută să includeți Știri Google, precum și să permiteți companiei Google să vă înțeleagă mai bine conținutul printre multe alte lucruri. Puteți testa site-ul pentru erori de date structurate utilizând acest instrument Google .

Celălalt element tehnic pe care Google îl împinge greu este viteza site-ului.

Viteza site-ului este foarte asemănătoare cu structura site-ului prin faptul că, indiferent de cât de bun este conținutul dvs. sau chiar de cât de bun este structurat site-ul dvs., dacă aveți un site lent, nu veți ajunge la fel de bine cum ar trebui. Este atat de simplu.

Dacă nu sunteți sigur dacă site-ul dvs. este suficient de rapid, probabil că nu este, și puteți îmbunătăți viteza de încărcare. Urmăriți timp de încărcare sub 2 secunde.

Am descoperit că imaginile, pluginurile neutilizate și pixelii de căutare plătiți cu încărcare lentă sunt cei obișnuiți vinovați când există probleme de viteză pe un site web. Puteți să testați viteza site-ului dvs. utilizând testul gratuit pentru viteza site-ului Pingdom . Întotdeauna am recomandat să vă uitați la mai mult decât pagina dvs. de pornire atunci când efectuați o viteză de auditare. Uitați-vă la câteva dintre cele mai recente postări, paginile cele mai traficate și paginile care se clasifică la paginile 2, 3 de asemenea. Creșterea vitezei acestor pagini va da, de obicei, o creștere rapidă.

La începutul lunii iulie, Google a lansat actualizarea cu privire la viteza mobilă, astfel încât, dacă vă vedeți că traficul dvs. mobil este în declin în Google Analytics, este probabil legat de acesta. De asemenea, recomandăm instrumentul Google Lighthouse și instrumentul de testare a vitezei mobile Google, Dareboost.com , este un instrument remarcabil pentru controlul vitezei mobile. Dareboost vă oferă o vizionare în cascadă care vă spune exact ce încetinește site-ul în jos, pe mobil. Adresați-vă dezvoltatorului dvs. web pentru a verifica acest lucru.

Am scris un articol despre cum să audităm anul trecut experiența mobilă a site-ului dvs. din Google Analytics, care este încă adevărată. Verifică-l aici.

Aspectele tehnice pe care le-am vorbit până acum, pot fi setate și uitați că se rezolvă pentru site-ul dvs. web și că soluțiile pe care le poate ajuta dezvoltatorul dvs. web.

Cu toate acestea, trebuie să monitorizați viteza site-ului dvs. și să configurați în mod regulat datele, dar o dată fixată sau implementată inițial, durează doar câteva minute pentru a verifica dacă totul este în regulă.

SEO pe pagină

SEO pe site nu va fi niciodată setat și uitați-l, dar dacă lucrați în fluxul de lucru de postare a conținutului, poate dura mai puțin de 5-10 minute pentru a obține corectitudinea.

Și ghici ce, am creat o listă de verificare pe pagină doar pentru tine. Puteți descărca aici.

Să vorbim pe scurt prin fiecare întrebare din lista de verificare.

A. Este cuvântul cheie primar în titlul paginii?

Etichetele titlu sunt un semnal uriaș în a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă ce este pagina ta. Acestea sunt, fără îndoială, cel mai important factor de clasare SEO pe pagină și ar trebui să conțină cuvântul cheie (principalele cuvinte cheie) pe care direcționează pagina dvs.

Etichetele de titlu trebuie să aibă o lungime de 50-60 de caractere, iar formatul optim este format optim este Cuvântul cheie primar - Cuvânt cheie secundar | Numele site-ului .

Când spun titlul paginii, mă refer la titlul meta al paginii. Pluginul SEO Yoast numește acest titlu SEO.

 

Titlul paginii WordPress care apare atunci când vă aflați pe pagina însăși poate și ar trebui să fie diferit. Rareori este logic să formatezi titlul paginii ca acesta.

Cuvânt cheie primară - Cuvânt cheie secundar Numele site-ului . Cu toate acestea, încercați și plasați cuvântul cheie primar în titlul acestei pagini, de asemenea.

Iată titlul paginii WordPress .

 

b. Adresa URL este scurtă și cuvântul cheie este bogat? (Adresa URL explică despre ce este vorba pagina?)

Adresele URL trebuie să fie ușor de înțeles și să spună motoarelor de căutare și oamenilor despre ce este vorba despre pagină. Adresele URL ar trebui să aibă mai puțin de 115 caractere, dar cu cât URL-ul este mai scurt, cu atât mai bine.

Obiectivul pentru 60 de caractere sau mai puțin și includeți cuvintele cheie cât mai aproape de începutul adresei URL.

c. Există o etichetă H1 prezentă pe pagină? (Este cuvântul cheie primar în eticheta H1?)

Prima întrebare trebuie într-adevăr să se facă o singură dată. În WordPress, eticheta titlului WordPress este eticheta implicită <h1>, iar acest lucru este perfect.

Cu toate acestea, uneori, tema WordPress poate elimina eticheta <h1>.Puteți căuta <h1> în codul sursă. Dacă <h1> este titlul paginii, este perfect.Dacă nu există sau dacă există mai multe etichete <h1>, anunțați dezvoltatorul dvs. web.

Ca și titlul paginii, încercați să obțineți cuvântul cheie primar în apropierea începutului.

d. Există o imagine pe pagină? ȘI Este imaginea optimizată? (dimensiune <50kb, nume de fișier optimizat și alt text KW bogat)

Cu puțin timp în urmă, am creat un ghid pentru optimizarea imaginilor pe site-ul dvs. web. O puteți verifica aici.

Dacă postați o imagine în conținutul dvs., trebuie să îl executați prin https://compressor.io/ înainte de a posta.

Compressor.io este un instrument gratuit care reduce dimensiunea imaginii dvs., păstrând în același timp calitatea. Este nevoie de mai puțin de 30 de secunde. După cum am menționat mai devreme, imaginile sunt una dintre cauzele mari ale unui site web lent.

Numele fișierului dvs. imagine ar trebui să explice ce este imaginea, precum și alt text. Dacă lucrați cu un cuvânt cheie în acestea, dacă este relevantă, este cea mai bună practică.

e. Subpozițiile sunt înfășurate în etichetele H2? (Este cuvântul cheie în cel puțin o subpoziție?)

Gândiți-vă la etichetele de rubrică ca și cum pagina Web este o carte. Într-o carte capitolul-titlu este o etichetă <h1>. Toate subcapitolele au o etichetă <h2>.

Dacă aceste subcapitole au o altă sub-zonă, atunci aceasta ar fi marcată cu o etichetă <h3> și așa mai departe. Cele mai bune practici reprezintă o etichetă <h1> pe pagină. Paginile pot și ar trebui să aibă mai multe etichete <h2>.

Nu există limite de caractere pentru etichetele <h2>, dar ar trebui să încercați să le păstrați sub 70 de caractere. Este posibil să nu aveți subtitluri în toate articolele dvs., dar dacă faceți acest lucru, ar trebui să încercați să strângeți cuvântul dvs. cheie primar în cel puțin 1 dintre acestea.

f. Este cuvântul cheie primar în paragraful de deschidere?

Pe lângă plasarea cuvântului cheie principal al paginii în titluri și subtitluri, este de asemenea o practică bună să o strângeți în paragraful de deschidere, de asemenea.

Primul paragraf ar trebui să spună cititorului și Google care este postul și ar trebui să conțină cuvântul cheie principal al paginii. Uneori acest lucru este mai ușor în teorie, decât în ​​practică, mai ales când postați conținut pe eLetter pe site-ul dvs.

Dacă nu se potrivește cu ușurință sau natural, săriți această verificare. Puteți citi mai multe despre structura textului aici.

g. Ai legat intern? (Ați legat înapoi la pagina paginii / hub-ul categoriei?)

După cum sugerează și numele, un link intern este un link dintr-o pagină către o altă pagină de pe același site web. Link-urile interne vă permit să transmiteți link-ul de capital către cele mai importante pagini, precum și să vă permiteți să împingeți vizitatorii la paginile dvs. de bani. O bună strategie de legătură internă va permite Google să știe care sunt cele mai importante pagini ale dvs. și să le ajute să se situeze mai sus.

Legarea internă nu este complicată și este foarte benefică pentru eforturile dvs. de SEO. Dacă postați un articol care vorbește despre un anumit subiect pe site-ul dvs., trebuie să vă conectați din acel articol înapoi la pagina hub pentru acel subiect de pe site-ul dvs. Pagina cu hub va fi și cea care conduce cele mai multe conversii.

Vorbesc foarte mult despre modul în care interconectarea internă este vitală, în articolul meu despre paginile hub-ului SEO (vezi ce am făcut acolo).Verifică. Neil Patel are un articol foarte bun despre legăturile interne, de asemenea. O puteți citi aici.

Este cea mai bună practică să utilizați cuvântul cheie care vizează pagina dvs. de hub în textul de ancorare al legăturilor dvs. interne.

Pluginul Yoast SEO oferă, de asemenea, câteva recomandări pentru conectarea internă la alte conținuturi relevante de pe site-ul dvs. Web.Prăjirea a câteva linkuri interne în conținutul dvs. va ajuta la menținerea utilizatorilor pe site-ul dvs. web mai lungi. Ați fost vreodată pe Wikipedia citind un articol și apoi brusc 30 de minute au zburat și citiți ceva complet diferit, dar încă pe Wikipedia? Acest lucru se datorează strategiei lor minunate de legătură internă.

h. Există o prezentare Meta Descriere?

Descrierile metaforelor nu au nici o influență asupra clasamentelor, dar sunt vitale. Gândiți-vă la ele ca și cum ați face un anunț de căutare plătită. Vreți să luați atenția cercetătorilor.

Metadatele dvs. trebuie să aibă o lungime de până la 156 de caractere și să poată fi acționate.

Acestea ar trebui să fie, de asemenea, unice și să conțină cuvântul dvs. cheie primar.

Cu câțiva ani în urmă am scris un articol despre optimizarea descrierilor meta pentru a ajuta la creșterea traficului site-ului dvs. Verifică.

H3: Ar trebui să fie clasat acest conținut? (Este canibila o altă bucată de conținut pe site-ul dvs.?)

Cuvigrarea cuvintelor cheie are loc atunci când aveți două sau mai multe pagini de pe site-ul dvs. care vizează aceleași cuvinte cheie. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Aceasta confundă Google și rezultatul final este, de obicei, nici o pagină nu se situează la fel de bine cum ar trebui.

Acest lucru nu este întotdeauna ușor atunci când postați zilnic conținutul eLetter pe site-ul dvs. Web. În timp, vor apărea probleme de canibalizare a cuvintelor cheie.

Vă recomandăm să efectuați un audit complet al site-ului dvs. pentru problemele legate de canibilarea cuvintelor cheie, dar pe o bază zilnică, trebuie doar să dați seama dacă există probleme de canibalizare prezente cu conținutul pe care îl postați și dacă există, re posting or canonicalize to the preferred page for keywords this page is targeting.

Băieții de la Yoast SEO au produs un ghid remarcabil despre cum să găsești și să remediezi problemele de canibalizare a cuvintelor cheie pe care le poți citi aici . Este un pas-cu-pas pentru a găsi probleme de canibalizare.

Tocmai am trecut prin lista de verificare și, deși pare o mulțime de lucruri, o dată ce se află în fluxul de lucru și sunteți în viteză la tot ceea ce implică, este destul de direct și va adăuga doar un extra 5-10 minute la volumul de muncă pentru fiecare post.

Puteți descărca lista de verificare aici.

Dacă se simte încă puțin cam descurajant, ajungeți la o distanță și vă putem discuta despre unele cursuri de formare SEO personalizate, care vă vor ajuta să vă ridicați viteza în cel mai scurt timp.

Off-Page SEO

Dacă nu aveți o strategie SEO concentrată în loc, nu veți fi de a face orice off-page SEO, într-adevăr. Off-Page SEO este o resursă grea și poate fi destul de dificilă uneori.

Există însă două victorii ușoare.

1. Mențiunea mărcii se referă și revendică mențiunile nesolicitate.

Cu câteva luni în urmă, am scris un articol despre cum să urmăriți mențiunile despre mărci și, de asemenea, să obțineți backlink-uri ușoare pe site-ul dvs. prin accesarea și solicitarea unui link înapoi la site-ul dvs. atunci când veți fi menționat. Puteți citi articolul respectiv aici.

Mi se pare că, cu cât ajungeți mai repede după ce sunteți menționat, cu atât este mai probabil să primiți un link înapoi la site-ul dvs.

2. Înscrieți-vă la HARO.

HARO înseamnă ajutor pentru un reporter afară . Atunci când un jurnalist caută sfaturi sau un citat pe un subiect pe care specialiștii dvs. îl fac, vă vor trimite un e-mail prin care vă cereți ajutorul. Este folosit de peste 55.000 de jurnaliști din întreaga lume și este minunat să construiți backlink către site-ul dvs. pe site-uri web cu autoritate înaltă. Nu întotdeauna obțineți un link înapoi la site-ul dvs., dar o mulțime de timp, veți face.

Diverse

Am adăugat o secțiune diferită, pentru că vreau să vă asigurați că aveți principiile trase. Vreau să vă asigurați că următoarele sunt configurate și configurate corect. Vreau să răspundeți la următoarele întrebări.

  • Setarea Google Analytics este corectă?
  • Urmări corect?
  • Se configurează Consola de căutare Google?
  • Este configurată Consola de căutare Google pentru toate versiunile site-ului dvs. web?
  • Ați ales domeniul dvs. preferat în Consola de căutare Google?
  • Ai spus Google ce țară vizați în Consola de căutare Google?
  • Ați trimis site-ul dvs. de site XML la Google prin intermediul Căutării Google?
  • Ați conectat Google Analytics la Consola de căutare Google?
  • Este pluginul Yoast SEO configurat și configurat corect?
  • Există un certificat SSL instalat pe site-ul dvs.?
  • Site-ul dvs. a fost lovit cu o pedeapsă Google sau negativ prin actualizarea algoritmului în trecut?
  • Este site-ul dvs. mobil prietenos?
  • Profilul dvs. de backlink este OK?

Dacă răspunsul la oricare dintre aceste întrebări nu este sau nu sunteți sigur, contactați- ne și vă putem ajuta să le răspundeți gratuit. Asigurarea faptului că aceste elemente sunt configurate și site-ul dvs. este gratuit pentru Google este vital pentru a ajuta site-ul dvs. să crească.

Am trecut prin multe în acest articol. Am menționat structura site-ului și date structurate. Două elemente tehnice cheie pentru a ajuta Google să înțeleagă site-ul dvs. web. Am menționat, de asemenea, viteza site-ului și, indiferent ce altceva faceți, dacă aveți un site web lent, vă pierdeți timpul.

Amintiți-vă: SEO este un maraton, nu un sprint .

Dar dacă mergeți pe maraton, nu veți câștiga.

De asemenea, am trecut prin lista mea de verificare SEO și am subliniat ce implică fiecare secțiune.

Am vorbit despre câștiguri ușoare din SEO care pot ajuta site-ul dvs. și, în cele din urmă, v-am întrebat 13 întrebări pe care trebuie să le răspundeți înainte de a începe cu adevărat eforturile dvs. SEO.

Incepe.

Vă mulțumim pentru lectură.

Ați refuzat cookie-urile. Unele functii ale sistemului au fost dezactivate, de exemplu: NU puteti face comenzi dar puteti vizualiza continutul! Această decizie poate fi inversată.

Created by Web design, Realizare site magazin online - Absolut Web Expert. Web design,realizare site Suceava, Creare site magazin online & Optimizare SEO Bucuresti - Web design magazin online, strategii si optimizare SEO Iasi.