Ce trebuie să știți despre Scorul de calitate Google ?

Indiferent dacă folosiți Google Ads tot timpul sau v-ați jucat cu ideea de a începe o campanie, probabil ați auzit despre „Scorul de calitate” al Google - evaluarea pe care Google o acordă cuvintelor dvs. cheie vizate pe baza unui număr de factori diferiți. Acest scor este, de asemenea, utilizat pentru a determina costul pe clic (CPC) și clasarea anunțului în procesul de licitație.

Înțelegerea completă a funcționării Scorului de calitate poate fi dificilă. De aceea, în acest articol, vă voi oferi tot ce trebuie să știți despre scorul de calitate Google, care, la rândul său, vă va ajuta să obțineți CPC mai mici și să vă sporiți șansele de a genera mai mulți clienți potențiali.

 

Clasarea anunțului - Ce este?

De obicei, există mai mulți agenți de publicitate care concurează pentru aceleași cuvinte cheie și, prin urmare, Google trebuie să găsească o modalitate de a stabili în ce ordine să afișeze anunțurile disponibile. Aceștia fac această determinare prin atribuirea unui Clasament pentru fiecare anunț.

 

Sistemul Scor de calitate Google (QS) este o scară de clasare, variind de la 1 (cel mai mic) la 10 (cel mai mare), care măsoară calitatea unui anunț din rețeaua de căutare Google. Scorul este apoi utilizat pentru a determina cât de mult plătesc agenții de publicitate și care va fi Clasamentul anunțului (poziția de căutare în spațiul publicitar).

În cele din urmă, Clasarea anunțului = CPC maxim x scoruri de calitate.

Sunteți gata să vă adânciți puțin mai profund? Sa mergem…

 

De ce contează cu adevărat?

Să o descompunem la elementele de bază.

Agenții de publicitate doresc să afișeze anunțuri relevante, astfel încât utilizatorii să facă clic pe ele. Utilizatorii doresc să facă clic pe reclame relevante și să găsească informații relevante pentru ceea ce caută. Google dorește să creeze o experiență excelentă pentru utilizatori, astfel încât atât agenții de publicitate, cât și utilizatorii să revină pentru a-și folosi serviciile.

De fiecare dată când se face o interogare pe Google, se face o licitație. Licitația este pentru clicuri, astfel încât agenții de publicitate trebuie să plătească numai atunci când primesc un clic.

Dacă aveți patru agenți de publicitate cu sume licitate diferite, să zicem 1 $, 2 $, 3 $ și 4 $, anunțurile sunt comandate în funcție de cele mai mari oferte, dar agenții de publicitate nu trebuie să plătească suma licitată atunci când primesc un clic, trebuie doar să plătiți oferta celui de-al doilea cel mai înalt agent de publicitate.

În acest fel, ceea ce trebuie să plătească este suficient pentru a învinge concurența.

În acest exemplu, am omis modul în care intră în joc calitatea anunțului. În mod evident, Google este îngrijorat de faptul că reclamele sunt de cea mai înaltă calitate, deci aici intervine Scorul de calitate.

 

Care sunt factorii care influențează scorul de calitate

Există trei factori care se iau în considerare în calculul QS. Scorul de calitate are un impact uriaș asupra costului pe clic (CPC) și a clasării anunțului, deci este important să înțelegeți aceste componente:

1. Rată de clic: cea mai mare componentă

Ratele istorice de clic (CTR) au un impact copleșitor asupra Scorului de calitate. În esență, utilizatorii votează asupra calității anunțurilor dvs. cu clicurile lor, astfel încât Google le permite utilizatorilor să decidă ce anunțuri sunt cele mai bune pentru diferite interogări de căutare. Când nu există istoric în contul dvs., Google va utiliza performanța istorică a altor agenți de publicitate pentru anumite cuvinte cheie pentru a evalua ce Scor de calitate ar trebui să vi se acorde. Depinde de dvs. să depășiți acest număr odată cu performanța dvs.

Sfat: un sfat util pentru a îmbunătăți CTR cu anunțurile dvs. este să utilizați extensii la anunțuri. Acestea pot juca un rol uriaș în îmbunătățirea CTR a anunțurilor, deci nu este de mirare că Google recompensează agenții de publicitate care au extensii care stimulează CTR. Asigurați-vă că utilizați numai extensiile care sunt aplicabile pentru afacerea dvs.

 

2. Relevanță: a doua componentă ca mărime

Relevanța cuvintelor cheie față de anunțuri, precum și relevanța anunțurilor pentru interogarea de căutare a utilizatorilor, este, de asemenea, un factor important în scorul dvs. de calitate. Google determină relevanța analizând limba și contextul unui anunț și interogare, determinând cât de bine se raportează la cuvântul cheie. Locurile Google se concentrează pe relevanța cuvintelor cheie, astfel încât numai anunțurile utile să fie afișate utilizatorilor. Acest lucru împiedică, de asemenea, agenții de publicitate să plătească drumul către partea de sus a rezultatelor căutării pentru produse sau servicii fără legătură.

Sfat: asigurați-vă că cuvintele cheie pe care le vizați sunt utilizate într-un fel sau altul în copia anunțului, precum și copia de pe site. Acest lucru va ajuta la creșterea relevanței cuvintelor cheie!

 

3. Calitatea paginii de destinație: a treia cea mai mare componentă

Este important să luați în considerare experiența utilizatorului de pe site-ul dvs. web. Oamenii pleacă imediat ce au accesat site-ul dvs.? Și dacă da, vă îndepliniți promisiunea pe baza a ceea ce este în anunț? Un anunț este util unui utilizator numai dacă pagina de destinație către care conține conține informațiile pe care le caută. O pagină de destinație de înaltă calitate va avea conținut relevant, original și va fi un site ușor navigabil, cu timpi de încărcare rapidă și ferestre pop-up minime. De asemenea, va oferi transparență și legitimitate cu privire la natura afacerii.

Sfat: Nu utilizați pagina de pornire ca pagină de destinație! În schimb, duceți-vă vizitatorii la cea mai relevantă pagină de pe site-ul dvs. sau direct la o pagină de destinație personalizată. Monitorizați ratele de respingere și timpul pe site pentru a evalua modul în care utilizatorii dvs. interacționează cu conținutul dvs.

 

Unde pot găsi scorul meu de calitate?

În campaniile vizate în Căutarea Google, fiecare cuvânt cheie are un Scor de calitate. Dar este ascuns în mod implicit. Iată pașii simpli pentru a-l afișa ca o coloană în raportarea Google Ads:

  1. Faceți clic pe fila „ Cuvinte cheie ” din contul dvs. Google Ads.
  2. Faceți clic pe „ Coloane ”, apoi pe „ Personalizați coloanele ”.
  3. În secțiunea care se deschide, alegeți „ Atribute ”.
  4. Faceți clic pe „ Adăugați ” în rândul Scor de calitate.
  5. Faceți clic pe „ Aplicați ” pentru a salva. Acum veți vedea coloana Scor de calitate în datele dvs.

Alternativ, sub fila cuvinte cheie, puteți trece, de asemenea, peste balonul de dialog de lângă „Eligibil” din coloana de stare. Acest lucru vă va oferi, de asemenea, scorul dvs. global de calitate, cu o evaluare pentru fiecare element de bază, așa cum se vede mai jos.

 

Ce înseamnă numerele și cum pot îmbunătăți?

În general, un Scor de calitate 7/10 este suficient și nu vă recomandăm neapărat să încercați să îmbunătățiți tot ceea ce este evaluat cu 7 sau mai mult, cu excepția cazului în care aveți o poziție medie scăzută și chiar nu doriți să măriți sumele licitate maxime ale cuvintelor cheie.

Trecerea peste 7 este grozavă, dar poate nu merită efortul, deoarece uneori pur și simplu nu este realizabilă. Un scor de 5 sau mai mic este un semn că ceva nu este în regulă și ar trebui îmbunătățit.

Această diagramă din Zece scoruri este un ghid excelent și vă poate oferi informații despre schimbările pe care probabil va trebui să le faceți pentru a vă îmbunătăți scorul de calitate. Este o modalitate excelentă pentru agenții de publicitate începători de a înțelege ce acțiuni sunt necesare pentru a spori scorul.

 

Concluzie

Înțelegerea fundamentelor Scorului de calitate este o parte importantă a desfășurării unei campanii Google Ads de succes. Asigurați-vă că rămâneți la curent cu modul în care diferiții factori influențează scorul general, modul în care puteți vedea scorul dvs. de calitate în Google Ads și ce puteți face pentru a vă îmbunătăți campaniile publicitare.

 

Aveți nevoie de ajutor cu Google Ads?

Vezi sectiune de detalii contact sau click aici: Tel / WhatsApp 0741 439 060 sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

VĂ SABOTAȚI CLASAMENTELE GOOGLE, FĂRĂ PROFIL GOOGLE MY BUSINESS, ÎNREGISTRĂRI DUPLICATE, CATEGORII RELEVANTE LIPSĂ, INFORMAȚII DE CONTACT LIPSĂ, INFORMAȚII NAP INCOERENTE ONLINE, REFERINȚE LIPSĂ, FĂRĂ RECENZII ALE CLIENȚILOR, CONȚINUT DE SITE WEB DE CALITATE SCĂZUTĂ, NU EXISTĂ LINKURI RELEVANTE DE ÎNALTĂ CALITATE, IGNORAREA REȚELELOR SOCIALE, NICI UN SITE WEB OPTIMIZAT PENTRU MOBIL, VREI AJUTOR CU SEO LOCAL, Firma Constructii drumuri si podete