Sa scrii un continut SEO-friendly pentru website-ul tau
Pentru anul 2017, continutul de calitate este unul din cei mai importanti factori de care trebuie sa tii cont, daca vrei ca Google sa iti propulseze site-ul in primele pozitii ale paginilor sale de rezultate. De asemenea, calitatea continutului trebuie sa fie prioritara daca vrei sa eviti penalizarile algoritmului Google Panda.
Iata cateva sugestii de care sa tii cont pentru a redacta un continut SEO-friendly pentru Google:
Focuseaza-te pe utilizator
In zilele noastre, continutul unui website trebuie sa fie neaparat relevant pentru utilizator. Mai exact, pentru a fi perceput pozitiv de catre Google, website-ul tau trebuie sa contina articole de calitate si unice, care sa includa informatii utile si relevante pentru cititor.
Google a inchis de ceva timp usa in fata celor care inca mai practicau tehnici de optimizare SEO de tip black-hat, bazat pe continut de slaba calitate si imbuibat de cuvinte cheie. Desi un continut SEO-friendly trebuie sa fie in continuare optimizat ca la carte, acesta nu trebuie sa piarda niciodata din vedere calitatea, in ceea ce priveste atat forma, cat si informatia prezentata.
Scopul optimizarii SEO Iasi este de a ajuta utilizatorul
Un continut SEO-friendly optimizat corespunzator are scopul de a-i face viata utilizatorului mai usoara si a gasi mai repede informatia de care are nevoie. Odata cu trecerea de la optimizarea SEO pe stil “vechi” la cea din zilele noastre, satisfactia utilizatorului a devenit cel mai important factor care face diferenta intre un site de calitate si unul de duzina, iar tehnicile SEO au devenit simple instrumente care, desi indispensabile, sunt insuficiente daca nu vin la pachet cu un continut de calitate.
De-a lungul anilor, Google a devenit din ce in ce mai abil in a intelege comportamentul utilizatorului si nevoile sale. Google va promova intai site-urile care au un continut calitativ si relevant, si abia apoi pe cele cu un continut mai slab, chiar daca sunt mai bine optimizate pe cuvinte cheie specifice. Cheia succesului ramane, insa, continutul SEO-friendly, si anume continutul de mare calitate, optimizat corespunzator din punct de vedere SEO.
De evitat continutul duplicat
Din punct de vedere al calitatii unei pagini web, continutul duplicat este un semnal de alarma pentru Google ce ii indica faptul ca site-ul tau este unul cu continut de slaba calitate si, deci, irelevant pentru utilizator. Google a devenit mai atent in privinta acestui aspect din cauza textelor si articolelor copiate care erau foarte des intalnite in trecut. Astazi, Google apreciaza continutul original, util si care aduce plus-valoare informationala.
Lungimea optima a unui text de pe o pagina web
Cat de lung trebuie sa fie un text de pe o pagina web, optimizat pe cuvinte cheie specifice?
Aceasta este o intrebare la care multi specialisti SEO si antreprenori online au raspuns in mod diferit. Adevarul este ca nu exista o lungime standard pentru un text pe o pagina web, aceasta variind in functie de subiectul textului, tipului de continut, si nivelul competitiei business-ului tau.
Indiferent de variabilele de mai sus, calitatea trebuie sa primeze intotdeauna in fata cantitatii. Nu exista un minimum oficial de cuvinte pentru a obtine un ranking bun in Google. Exista pagini cu 100 de cuvinte care au pozitii bune, datorita backlink-urilor de calitate si a unei autoritati mari a domeniului.
Exista totusi o recomandare pe care practica SEO o dezvaluie: nu exista o limita maxima a numarului de cuvinte dintr-un text de pe o pagina web! Atata timp cat continutul este SEO-friendly, original, optimizat corect pe cuvintele cheie specifice si relevant pentru publicul tinta, Google va tine cont de asta si te va rasplati cu pozitii mai bune in paginile sale de rezultate.