Cele mai bune practici recomadate in realizarea site-urilor B2B

Cele mai bune practici recomadate in realizarea de site urile B2B

Vânzarea B2B prezintă câteva provocări unice:

  • Vindem adesea produse care sunt mai puțin distractive sau interesante decât o mulțime de produse B2C, dar care au un scop practic.
  • Este posibil să fiți nevoiți să ajungeți și să convingeți mai multe persoane de contact în diferite poziții ale companiilor pe care le desfășurați.
  • Și mai ales pentru produsele B2B la prețuri ridicate, trebuie să vă așteptați ca procesul de luare a deciziilor să dureze în timp real și să lucreze.

Site-ul dvs. nu poate face toate aceste activități, dar poate face unele dintre ele și face pe alții mai ușor. Este unul dintre cele mai bune instrumente pe care le aveți pentru a vă conecta cu clienții și pentru a comunica eficient ceea ce face afacerea dvs. pentru ei. Șansele sunt, site-ul dvs. are o mulțime de lucru pentru a face pentru tine.

Asigurați-vă că profitați la maximum de cele mai bune practici de pe site-ul B2B.

REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

EXPERIENtA UTILIZATORILOR B2B REALIZARE SITE B2B CU STRUCTURA DEJA CUNOSCUTA

Conducerea activităților de cumpărare ale cumpărătorului dvs. către canale web eficiente duce la adoptarea celor mai bune practici din designul web B2C, sprijinind în același timp fluxurile tradiționale B2C catre B2B - structuri, interfete deja cunoscute, intuind dorintele utilizatorului care este deja obisnuit, are un istoric cu platforma anterioare apropiate ca utilitate de site-ul B2B

Comercianții B2C au perfecționat arta comercializării online în aproape două decenii, începând cu revoluția de e-commerce care a început la sfârșitul anilor 1990. În calitate de vânzător B2B care se mișcă în comerțul electronic, succesul începe cu o bază a unei experiențe de cumpărături ușoare prin realizare site B2B cu structura deja cunoscuta

Există veste bună aici - există multe lucruri pe care comercianții B2B din comerțul electronic le pot învăța de la omologii lor B2C. Comercianții B2C au stabilit așteptările cumpărătorilor B2B pentru ceea ce face un site web ușor de utilizat. 

Cumpărătorii de afaceri moderni sunt informați de experiențele lor în calitate de consumatori în viața lor personală, iar acești cumpărători sunt din ce în ce mai mulți indigeni digitali ( da, oameni, cu toții îmbătrânim, iar generația a intrat în curând pentru a intra în forță de muncă după ce a fost inventat comerțul electronic - credeți sau nu! ) 

Aspectele de tip B2C ale cumpărătorului de afaceri includ modul de navigare, căutare și vizionare pe site-urile web B2B. Aceste așteptări trebuie să fie îndeplinite de producători, mărci și distribuitori pentru a rămâne relevanți și pentru a păstra afacerea cumpărătorului modern.

Created by Web design, Realizare site, Platforma Magazin online . Web design,realizare site Suceava, Creare site magazin online & Optimizare SEO Bucuresti - Web design magazin online, strategii si optimizare SEO Iasi.