Cum ajută investitia in realizarea unui site de portal B2B în afaceri Bucuresti?

Cum ajuta investitia in realizarea unui site de portal B2B în afaceri BucurestiAchizitia unui site B2B , un portal de comerț B2B este o platformă unificatoare pentru cumpărători, vânzători și companii, care ajută la comunicarea cu ușurință a informațiilor despre produse și operațiunile de cumpărare. Ele fac descoperirea de produse ușor pentru cumpărători, oferind în același timp accesul vânzătorilor la o piață mai mare, reducând costurile operaționale pentru toți jucătorii în proces.  Investitia in realizare site B2B va ofera acces la cumpărători serioși și mai calificați.

În timp ce paginile web statice (pentru promovarea produselor) și portalurile personalizate de eCommerce au făcut trucul mai devreme, acestea nu mai sunt o opțiune. Odată cu creșterea concurenței și creșterea popularității piețelor on-line, prezența unei afaceri pe un portal de comerț B2B a devenit inevitabilă .

Portofoliul de comerț B2B astăzi este echipat cu caracteristici sofisticate care pot fi adaptate pentru a satisface cerințele unice de afaceri. Unele portaluri comerciale de mare succes, cum ar fi eworldtrade, alibaba, globalsources, etc, au accelerat dezvoltarea afacerilor online într-o mare măsură. Furnizorii și cumpărătorii din mii de industrii care se găsesc în diferite dimensiuni din întreaga lume pot crea acum parteneriate de afaceri, generând anual vânzări de milioane de dolari.

 

Luați în considerare acest lucru, conform documentelor depuse cu SEC înainte de IPO-ul Alibaba

  • Alibaba a avut aproape 231 milioane de cumpărători anual activi,
  • Ordinele de 3 miliarde au trecut prin platforma lor în 2013 și
  • Valoarea brută a mărfurilor vândute pe Alibaba a fost de aproape 250 miliarde de dolari

Linia de jos, portalurile comerciale B2B joacă astăzi un rol activ în descoperirea de produse pentru producători, angrosiști ​​și distribuitori . Cu alte cuvinte, pe portalurile de comerț B2B, cererea și oferta între aceste grupuri de vânzători este mai eficient identificată și acționată. Caracteristici cum ar fi prețuri, garanție, informații de rechemare, recenzii de produse, feedback general, împreună cu informații complete despre profil ale companiilor, adaugă la lista lungă de avantaje. Să aruncăm o privire asupra beneficiilor în detaliu:

1) Vizibilitate îmbunătățită pentru întreprinderile noi și existente

Vânzările și veniturile sunt scopurile definitorii ale unei afaceri și pentru a accelera realizarea acesteia, un portal comercial începe prin a oferi o vizibilitate instantanee bazei sale mari de utilizatori. Portofoliul de comerț B2B permite companiilor să ajungă la utilizatori din toate regiunile geografice și să răspundă nevoilor unui public global. Acest lucru le ajută să sporească vânzările, să reducă sezonalitatea prin diversificarea bazei de clienți și să stabilească afacerea ca marcă globală.

Acest lucru este deosebit de avantajos pentru întreprinderile mici și mijlocii; care altfel vor investi un număr mare de dolari de marketing, pe care nu le pot permite, pentru a obține o vizibilitate similară.

2) Prezența și marketingul Web eficient din punct de vedere al costurilor

Portalul comerțului reprezintă o modalitate uimitoare și eficientă de a stabili o prezență web pentru produse / servicii. Pentru majoritatea afacerilor, este o sarcină herculeană de a menține un site web și de a gestiona activități de marketing, SEO și activități media sociale. Având o prezență pe un portal popular de tranzacționare B2B, puteți ajuta companiile să trăiască cu ușurință și să vă conectați la mai mulți cumpărători într-o perioadă relativ scurtă de timp și investiții mici în avans.

Cele mai multe portaluri comerciale au, de asemenea, instrumente de marketing integrate pentru a le ajuta să ajungă la clienții potențiali mai eficient. Creșterea potențialului platformelor prin intermediul newsletter-ului prin e-mail, prin intermediul rețelelor sociale, etc. pot ajunge la o audiență mai largă, ceea ce altfel ar putea fi greoaie chiar și pentru întreprinderile mari. Ce mai e? Aceste platforme sunt, de asemenea, optimizate pentru SEO, care le poate ajuta să se poziționeze mai bine.

3) Rețea mai bine cu ajutorul Comunității

Unul dintre avantajele majore ale portalurilor comerciale și, mai precis, al portalurilor comerciale specializate, este aspectul comunitar al acestora. Portalul comerțului, de obicei, găzduiește expoziții, seminarii și evenimente corporative care ajută nu numai la educarea clienților, ci și la marketing și promovare (care ajută la generarea de oportunități pentru afaceri). Aspectul comunitar al portalurilor de comerț este, de asemenea, vizibil în forumuri - întreprinderile pot purta cu ușurință forumuri pentru cercetare, servicii pentru clienți și multe altele.

4) Obțineți acces la rezultate de calitate

Portalurile de comerț B2B pot deschide o lume a oportunităților pentru o afacere. În timp ce portalurile permit companiilor să ajungă la o audiență mai largă, ele permit, de asemenea, companiilor să segmenteze, să vizeze și să ajungă la un auditoriu foarte specific și nepoată - investitia in realizare site B2B va ofera acces la cumpărători serioși și mai calificați.

5) Obțineți informații despre produs, industrie și concurență

Portalul comerțului, nu numai că acționează un canal de vânzări excelent, ci și ca platformă pentru industrie și cercetare competitivă. Prezența afacerilor similare într-o industrie poate oferi o foarte bună înțelegere a tendințelor industriei și a concurenței. În timp ce clienții beneficiază de concurența dintre întreprinderi, acest lucru acționează și ca un catalizator pentru întreprinderi de a inova și de a rămâne în fața competiției. Întreprinderile pot obține, de asemenea, informații valoroase despre industria lor la mai multe niveluri, cum ar fi prețurile, caracteristicile produselor, strategia de branding și multe altele.

6) Diversificarea și crearea unui Canal de vânzări alternativ

În funcție de reprezentanții de vânzări și intermediari pentru a conduce vânzări pentru afaceri este chestia trecutului. În prezent, companiile doresc să fie prezente pe mai multe canale pentru a-și atinge în mod eficient clienții, iar unii chiar adoptă canale B2C pentru a ajunge direct la clienții finali. Portalurile comerciale B2B sunt un astfel de canal care vă ajută să vă diversificați operațiunile de vânzări. În plus, portalurile comerciale sunt eficiente din punct de vedere al costurilor și permit întreprinderilor să transmită beneficiile clienților lor, beneficiind în același timp de o marjă de profit bună.  investitia in realizare site B2B va ofera acces la cumpărători serioși și mai calificați.

7) Profitați de platforma Serviciul Clienți și cele mai bune politici

Un alt avantaj imens al utilizării portalului de comerț B2B se regăsesc în serviciile lor de relații cu clienții și în politicile comerciale. Portalul comerțului stabilește, de obicei, un punct de referință foarte ridicat pentru serviciul clienți, iar întreprinderile pot influența acest nivel pentru a concura cu mai mulți jucători din industrie (care necesită altfel mult timp și efort).

Mai presus de toate, întregul exercițiu nu implică niciun risc. Portalurile comerciale realizează, de obicei, propriile verificări prin care verifică cumpărătorii și vânzătorii și le evaluează corespunzător.  investitia in realizare site B2B va ofera acces la cumpărători serioși și mai calificați.