Cele mai bune practici recomadate in realizarea site-urilor B2B
Vânzarea B2B prezintă câteva provocări unice:
- Vindem adesea produse care sunt mai puțin distractive sau interesante decât o mulțime de produse B2C, dar care au un scop practic.
- Este posibil să fiți nevoiți să ajungeți și să convingeți mai multe persoane de contact în diferite poziții ale companiilor pe care le desfășurați.
- Și mai ales pentru produsele B2B la prețuri ridicate, trebuie să vă așteptați ca procesul de luare a deciziilor să dureze în timp real și să lucreze.
Site-ul dvs. nu poate face toate aceste activități, dar poate face unele dintre ele și face pe alții mai ușor. Este unul dintre cele mai bune instrumente pe care le aveți pentru a vă conecta cu clienții și pentru a comunica eficient ceea ce face afacerea dvs. pentru ei. Șansele sunt, site-ul dvs. are o mulțime de lucru pentru a face pentru tine.
Asigurați-vă că profitați la maximum de cele mai bune practici de pe site-ul B2B.
1. Păstrați-vă designul curat și concentrat.
Dacă încercați să încărcați prea mult într-o singură pagină de pe site, devine confuz. Un design curat este atât de frumos să vă uitați și vă ușurează vizitatorii să găsească informațiile pe care le este cel mai important pentru a le vedea. Dacă nu aveți un designer bun pentru personal și nu aveți buget pentru a angaja un profesionist, asta nu este de fapt o problemă în aceste zile.
Puteți obține cu adevărat departe un bun constructor de site-uri web și folosind șabloane pre-făcute. Acestea sunt deja proiectate de profesioniști calificați, care au o idee despre ce funcționează cel mai bine într-un site de afaceri, astfel încât să vă dau un început în obținerea designului corect. Va sugeram si articolul Realizare magazine online Botosani
2. Aveți o schemă de culori consecventă.
Poate fi deranjant să întâlniți culori cu totul diferite, care se deplasează de la o pagină la alta pe un site Web. Este posibil ca marca dvs. să aibă deja o schemă de culori setată pe care o utilizați pentru lucruri precum logo-ul sau materialele promoționale. Dacă o faceți, respectați-vă pentru site-ul dvs.
Dacă nu, luați-vă timp acum pentru a afla schema de culori pe care doriți să o utilizați pentru a vă deplasa înainte și pentru a vă asigura că fiecare pagină de pe site-ul dvs. utilizează aceste culori. Acesta va oferi oamenilor o experiență unificată între pagini și va oferi o scurtă descriere a modului în care acestea se gândesc la marca dvs. Vedeti si articolul Sfaturi de web design Botosani
3. Accentuați-vă USP pe pagina de pornire.
Am stabilit deja că nu doriți să încercați să faceți prea mult pe pagina de pornire (sau pe o singură pagină), astfel încât să utilizați spațiul cu înțelepciune, trebuie să aflați cele mai importante informații pe care doriți ca fiecare persoană care o vizitează site-ul dvs. să știți. Aceasta este propunerea dvs. unică de vânzare (USP): care este beneficiul principal oferit de produsul dvs.?
Pentru HostGator, web hosting este puternic:
Pentru brandurile B2B, USP dvs. are probabil ceva de-a face cu ajutorul afacerilor să facă mai mulți bani, să economisească timp sau să își facă treaba mai bine într-un mod concret. Aflați principalul motiv pentru care clienții dvs. cumpără produsul dvs. și utilizați-l pentru a determina mesajele pe care să le plasați pe front-and-center pe site-ul dvs. Web. Toate informațiile detaliate pe care le aveți despre caracteristicile pe care le oferiți sau despre specificul modului în care produsele dvs. funcționează pot fi mai profunde pe site pentru persoanele care decid că sunt interesate să învețe mai multe.
4. Creați o structură intuitivă a site-ului.
Toți cei care vizitează site-ul dvs. ar trebui să aibă un timp ușor de a afla ce se află în el și cum să găsească informațiile pe care le caută. Modul în care realizați acest lucru este asigurându-vă că îl proiectați cu o structură intuitivă.
Pentru site-uri mai mici, aceasta este, de obicei, destul de simplă: meniul dvs. va include pagina dvs. de pornire, despre pagină și o pagină pentru fiecare produs sau categorie de produse. Pentru cele mai mari se poate complica și veți dori să vă gândiți acum cât mai bine să organizați toate paginile pe care site-ul dvs. web le va avea în timp.
Obiectivul dvs. ar trebui să fie ca un utilizator să nu fie niciodată mai mare de trei clicuri distanță de orice altă pagină de pe site. Aceasta păstrează navigarea site-ului dvs. ușor de gestionat pentru vizitatori.
5. Utilizați pagina Despre pentru a vă omizi marca.
Știi intuitiv că relaționezi mai bine cu oamenii decât cu brandurile tale. Și vizitatorii site-ului dvs. web. Indiferent cât de mult lucrați în construirea mărcii dvs., la sfârșitul zilei, clienții dvs. vor avea un timp mai ușor de îngrijit de oamenii care se află în spatele logo-ului. Deci, dați-le șansa să vedeți cine sunteți pe pagina Despre .
Celelalte pagini dvs. ar trebui să se concentreze mai mult pe mesajele de marcă și de produs, dar pagina Despre vă oferă șansa de a vă prezenta echipa. Distribuiți fotografiile oamenilor din spatele mărcii și câteva informații despre fiecare dintre ele. Nici nu trebuie să fie legate de afaceri - Jan în contabilitate ar putea împărtăși că este o persoană de câine și super în Star Wars. Numai că, probabil, nu veți obține pe cineva să-ți aleagă produsul, dar știind că ei au ceva în comun cu oamenii din spatele mărcii pot ajuta să-i facă să se simtă legați de marcă și mai probabil să vrea să lucreze cu tine decât un concurent care simte mai mult îndepărtat.
6. Faceți-l prietenos mobil .
Peste jumătate din utilizarea internetului se întâmplă acum pe dispozitivele mobile. Oamenii le folosesc din ce în ce mai mult pentru a-și îndeplini sarcinile de afaceri, împreună cu jocuri sau alte navigări distractive. Aceasta înseamnă că site-ul dvs. trebuie să fie accesibil pentru utilizatorii care îl vizitează pe smartphone-urile lor.
Când lucrați la designul dvs., asigurați-vă că testați modul în care funcționează atât pe telefonul mobil, cât și pe desktop. Butoanele sunt destul de mari pentru a face clic cu ușurință cu degetul? Fontul este ușor de citit? Designul este receptiv (ceea ce înseamnă că obțineți același conținut și imagini vizuale, dar se schimbă pentru a arăta bine pe fiecare dispozitiv pe care îl utilizați)?
Dacă utilizați un constructor de site-uri sau un șablon, căutați unul clar pentru a fi prietenos cu dispozitivele mobile. (Notă: toate șabloanele din constructorul de site- uri HostGatorsunt!) Și dacă angajați un designer, trebuie să vă clarificați din prima zi că experiența mobilă a site-ului este o prioritate.
7. Utilizați grafică și video pentru a vă aduce produsul la viață.
Acest lucru este util în special dacă vindeți ceva de genul unui produs software care este greu de descris complet în cuvinte. Imaginile sau videoclipurile care arată modul în care produsul funcționează și ceea ce face poate fi util pentru a ajuta vizitatorii să vizualizeze ceea ce vor primi.
Mulți oameni sunt gânditori vizuali care vor aprecia mai mult site-ul dvs. dacă îi ajută să învețe lucrurile atât vizual, cât și prin formularea pe care o alegeți.
8. Minimizați jargonul.
Vorbind de formulare, evitați să ajungeți prea adânc în terminologia specifică industriei. Dacă cineva din afara industriei dvs. nu ar înțelege limba pe care o utilizați, atunci probabil că este mai bine să găsiți un alt mod de a spune acest lucru.
Vrei ca toți cei care vin pe site-ul tău să poată înțelege ce spui. Jargonul vă poate face să vă simțiți fără nici un fel de atingere (sau că încercați prea mult) și, eventual, să înstrăinați vizitatorii care nu o înțeleg.
9. Faceți CTA clar și ușor.
Site-ul dvs. Web va avea probabil câteva obiective principale - lucruri precum:
- Obțineți vizitatori pentru a intra în legătură pentru mai multe informații
- Obțineți vizitatori să vă înscrieți pentru lista noastră de e-mailuri
- Obțineți vizitatori pentru a începe o încercare gratuită
- Obțineți vizitatori pentru a achiziționa produsul nostru
Site-ul dvs. web ar trebui să fie proiectat astfel încât pașii pe care doriți să-i facă vizitatorii ar trebui să fie extrem de ușor pentru ei. Dacă doriți să vă contacteze, nu ascundeți informațiile de contact pe o pagină dificil de găsit - puneți-o pe fiecare pagină a site-ului dvs. într-un loc ușor de văzut.
Pentru fiecare pagină de pe site, dați seama care este acțiunea pe care vreți să o faceți cel mai mult vizitatorul dvs. și proiectați pagina într-un mod care accentuează această acțiune și face ca acest pas să fie deosebit de ușor.
10. Efectuați testarea A / B.
Este întotdeauna greu de ghicit la ce vor răspunde oamenii. Odată ce site-ul dvs. a lansat, cel mai bun mod de a ști ce funcționează este să-l testați.
Testarea A / B vă permite să vedeți modul în care oamenii răspund la modificările de proiectare sau la formularea diferită. Vă puteți da seama dacă un stil al unui buton CTA funcționează în mod consecvent mai bine decât altul sau care din cele două titluri primește cele mai multe clicuri. De-a lungul timpului, puteți face modificări pe site-ul dvs. web, care îmbunătățesc rezultatele pe care le obțineți și colectați o mulțime de date valoroase cu privire la ceea ce face ca modificările viitoare ale site-urilor web și ale campaniilor dvs. de marketing să devină mai puternice.
11. Creați imagini originale.
Imaginile reprezintă o parte importantă a unui site B2B solid. Acestea influențează modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul dvs. web și cât de eficient este mesageria dvs. Cercetările arată că oamenii au 80% mai multe șanse să citească conținutul care apare alături de o imagine (sau câteva) și cu 64% mai multe șanse de a-și aminti conținutul pe care îl citesc.
Este destul de ușor să găsiți imagini online ieftine, dar există o valoare reală pentru a face timpul (sau a angaja pe cineva) pentru a crea imagini originale pe site-ul dvs. Web. Fotografia originală funcționează mai bine pe site-uri decât fotografia de stoc și ilustrațiile și animațiile originale pot fi o modalitate de a vă diferenția în continuare marca.
12. Aveți un blog.
Dezavantajul blogurilor este că este ceva ce trebuie să faceți în mod continuu - nu puteți să o faceți o dată și să fiți gata. Însă afirmațiile blogurilor (atunci când sunt bine făcute) fac munca să merite. Având un blog pe site-ul dvs. B2B:
- Îmbunătățește SEO
- Vă oferă o modalitate de a ajunge și a interacționa cu mai mulți oameni din publicul vizat
- Vă oferă un spațiu pentru a răspunde la întrebări frecvente (a face mai ușoară lucrările echipei de vânzări și de service pentru clienți)
- Vă ajută să creați o listă de e-mailuri
- Poziționează brandul dvs. ca lider de gândire în domeniul dvs.
Adăugarea unui blog pe site-ul web poate face multe pentru marketing și pentru vizibilitatea online. Cele mai multe site-uri B2B vor beneficia în mod semnificativ de adăugarea unui blog pe site-ul - atâta timp cât rămâneți pe partea de sus și asigurați-vă că posturile dvs. sunt de o calitate înaltă.
13. Acordați o atenție deosebită programului Google Analytics.
Google Analytics vă face ușor să urmăriți performanța site-ului dvs. web în timp. Puteți vedea cât de mult este traficul pe care îl primiți, cât de des oamenii care vin pe site-ul dvs. rămân în jur (mai degrabă decât părăsesc brusc), la ce link-uri fac clic și care sunt cele mai populare pagini. Puteți vedea chiar și date despre cine sunt vizitatorii dvs. în ceea ce privește datele demografice și alte interese online.
Toate aceste date sunt utile pentru a vă asigura că site-ul dvs. își desfășoară activitatea și pentru a afla ce să schimbe dacă nu este. Fiecare proprietar de site-uri web, și mai ales fiecare proprietar de site-uri de afaceri, ar trebui să aibă obiceiul de a verifica în mod regulat analizele web și de a analiza informațiile pe care le informează.
Ce este cel mai bun pentru site-ul dvs. B2B?
Site-urile B2B se confruntă cu anumite provocări deosebite, dar urmând câteva exemple de bune practici vă pot ajuta să vă asigurați că site-ul dvs. ajunge la persoanele potrivite cu mesajul potrivit pentru a vă ajuta să câștigați noi clienți.
El limpiador en línea CSS le ayuda a organizar archivos de estilo para sitios web. Úselo siempre para tener un código limpio.