14 sfaturi pentru îmbunătățirea web design-ului unui web site din Iasi
În termen de 5 secunde de la aterizare pe site-ul dvs., vizitatorii pot determina ce face compania? Ar putea naviga cu ușurință la utilizatorii blog-ului în cazul în care au nevoie pentru a citi comentarii? Este ușor de înțeles aspectul de stabilire a prețurilor dumneavoastră? Ai o rata extrem de mare de respingere?
Dacă tu constati ca răspunsul este „nu“ la aceste întrebări, ai putea acorda mai mult timp timp pentru a lua o privire atenta la modul în care ați facut proiectarea web design și optimizarea site - ului dumneavoastră .
Un site nu poate, pur și simplu avea succes exceland în aspecte limitate (cum ar fi doar de web design sau de conținut - nu aveti o lista de servicii cu preturi si sirul de intrebari frecvente extrem de necesar). Aceasta trebuie să aibă un design care se încarcă în dvs. experiența utilizatorului site - ului , funcționalitate, și completează în mod corespunzător conținutul.
Site-ul dvs. De asemenea, trebuie să comunice în mod clar cu publicul ceea ce faci, de ce o faci, si cine o faci pentru. Este ușor să fii prins cu cât de mare ești ca o afacere, care uitați să vă asigurați că ne adresăm de bază se referă la publicul dvs. are în primul rând. Vedeti si articolul Preturi Realizare site-uri Iasi
Deci, ce trebuie să știți pentru a începe îmbunătățirea design-ul web?
Pentru a răspunde că, aici sunt 14 sfaturi pentru site - ul pentru a vă asigura că merge în direcția cea bună în noul design și sunt asigurarea că nu sunt de cotitură vizitatori departe.
----------------------------------------------------- Pub -------------------------------------------------------------
Servicii de prezenta web si Promovare | Promovare Online, Creare Site, Optimizare Seo | Servicii de feedback si comment
Web Design - realizare siteRealizare site grafica interactiva si esentiala care aduce mai multi clienti, cat mai aproape de produsul sau serviciul dvs.
| Realizare identidate web - Graphic DesignOrice produs sau serviciu pe care il oferiti trebuie sa fie perfect armonizat, incat sa atraga permanent atentia prospectului.
| Promovare online - creare campanii webSite-ul tau poate ajunge in primele cautari. Ne ocupam de campanii Adwords si campanii Facebook Ads. |
- realizare site - creare web desing - magazin online - promovare web - publicitate online - identitate web - prezenta online - publicitate pe internet - creare site prezentare - |
------------------------------------------------------ Pub -----------------------------------------------------------------
1. Ai un plan?
Nu doar începe proiectarea site - ul dumneavoastră. Pentru a se asigura că site - ul dvs. îndeplinește în mod eficient nevoile vizitatorilor pe care trebuie să o harta care a cumpărătorului dvs. de la prima dată când vizitează site - ul dvs. în momentul în care acestea devin un client.
Ce pagini au de gând pentru a vizualiza, ce conținut au de gând să citească și ce oferte au de gând să convertească pe? Intelegerea acest lucru va ajuta să proiectați un site care ajută hrani conduce prin pâlnie de vânzări.
Vrei să proiecteze site - ul dvs. pentru următorul pas, nu la ultimul pas. Este vorba despre a răspunde la întrebările corecte în ordinea corectă. Acest lucru ar putea fi în cazul în care contextul intră în joc. Ia ceea ce știi deja despre clienții actuali (sau chiar să le interviu) și de cercetare modul în care au trecut de la un vizitator la un client. Apoi, utilizați aceste date pentru a cartografia strategia . Vedeti si articolul Optimizare SEO Iasi
2. Demontarea de pe site
Anumite elemente de pe site - ul dvs. vor distrage atenția de la valoarea și mesajul pe care încercați să îl transmiteți . Animații complicate, conținutul care este prea lung, imagini site - ul indesate sunt doar câțiva factori pe listă.
Cu un public care are doar un interval de atentie de 8 secunde, aveți nevoie pentru a crea o prima impresie care devine cu ușurință principalele puncte peste. Acest lucru ar trebui să fie făcut cu secțiuni scurte, puternice de fotografii / icoane de conținut și aplicabile care sunt secționate în afara de antete clare și concise.
Dacă ai cei din dreapta, apoi examinați și asigurați - vă că nu conține jargon sau terminologia ambiguă . Ea servește doar pentru a tulbure conținutul dvs. și să confunde utilizatori.
Câteva cuvinte pentru a evita includ generație următoare, flexibile, robuste, scalabile, ușor de utilizat, de ultimă oră, inovatoare, cel mai bun-de-rasa, misiune critică, inovatoare ... acestea sunt toate cuvintele care au peste folosite de sute, dacă nu mii de companii și nu face conținutul mai atrăgător. Vedeti si articolul Realizare magazin online Iasi
3. Includeți socială Ponderea și Urmați butoane
Producerea de conținut mare și oferă merge prea departe, dacă nu dau utilizatorilor posibilitatea de a împărtăși ceea ce ai.
Dacă site - ul dvs. nu are în prezent cota de butoane sociale, ai putea fi lipsesc pe o mulțime de trafic de social media , care este generat de oameni care citesc deja blog - ul dvs.!
Dacă acest lucru sună noi pentru tine, butoane de partajare sociale sunt mici butoane, care sunt în jurul partea de sus sau de jos a blog. Ele conțin pictograme diferite ale site-ului social media și vă permite să partajați pagina direct pe canalul de social media la alegere.
Aceste butoane acționează ca un instrument de non-insistentă care încurajează partajarea socială din Personas dvs. cumpărător.
Dacă sunteți în căutarea unor instrumente pentru a te pe teren, a verifica afară cele două libere, sociale instrumente de partajare SumoMe și Shareaholic .
4. Punerea în aplicare Apeluri la acțiune
Odată ce vizitatorii ateriza pe site-ul dvs., nu știu ce să facă în continuare? Ei nu vor ști ce pagini pentru a vizualiza sau pentru a lua măsuri, dacă nu le oferi un fel de direcție.
Call-to-action butoane sunt una dintre multele elemente care indică următorul pas utilizatorul ar trebui să ia pe o pagină. În timp ce mulți dintre noi știu că, acesta poate fi ușor să nu reușească să le folosească cu precizie pentru a ghida utilizatorii prin intermediul site - ului.
Este ușor de a spam - ul site - ul dvs. cu cel mai de jos-of-the-pâlnie (BOFU) call-to-action, fără măcar în mod corespunzător cultivarea utilizatorilor cu alte apeluri îndemnuri care sunt mai sus / mijlocul canalului .
Pentru a recunoaște dacă este sau nu ești vinovat de acest lucru, începe citirea prin pagini de pe site-ul dumneavoastră. Ai de a găsi cele mai multe pagini, chiar și articole pe blog, cu doar un apel la acțiune pentru un demo / proces / consultare? Apoi, este timpul pentru a actualiza.
Ia timp pentru a adăuga în apel la acțiuni care le dau materiale pentru a se educe și pentru a ajuta la rezolvarea lor puncte de durere . Odată ce identifică compania ca fiind unul care oferă materiale, care elibereaza acestea, ei se vor simți mai confortabil cercetarea serviciile dvs. pentru a vedea dacă se pot face personal aceste soluții o realitate.
Unele apel-to-acțiuni exemplu , să facă clic aici pentru mai multe informații, descărcați gameplan nostru eșantion, creați - vă un webinar, ceas video, vezi toate serviciile de marketing de intrare și a se vedea de stabilire a prețurilor. Pentru mai multe informații, consultați această ofertă pentru a vă obține folosind call-to-acțiuni modul corect de a genera și mai multe piste.
5. Utilizați Imagini dreapta
Nu orice imagine se va potrivi cu tipul de mesaj pe care încercați să arate publicului.
Din fericire, aveți o mulțime de a alege de la ( chiar si unele care sunt gratuite ). Dar , totuși, pentru că a prins mulți dintre noi decide ciuma site - ul nostru cu fotografii extrem de indesate.
Doar pentru ca un site de stoc are imaginea, nu înseamnă că pare autentică și va evoca încredere în compania dumneavoastră. În mod ideal, doriți să utilizați fotografii care descriu imagini ale oamenilor reali care lucrează la compania dvs. și biroul în sine.
În cazul în care fotografii reale nu sunt o opțiune, există tehnici pe care le pot utiliza pentru a ajuta alege cea tipul corect de stoc fotografie . Acest lucru va ajuta la aducerea mai mult realism brand - ul și asigurându - vă că imaginile se potrivesc cine sunteți și ce conținutul dvs. explică.
6. Navigare
La proiectarea site-ul dvs., navigare este cheia, este, în esență, harta care afișează locurile de bază utilizatorii pot vizita.
Nu e nimic mai rău decât un site cu o interfață de navigare dezorganizat sau confuze. Când îmbunătățirea navigarea site-ul dvs., este important să se asigure că vizitatorii pot găsi cu ușurință ceea ce caută.
Unele caracteristici ale unui navbar macră includ conținut simplificat, ierarhia de navigare, și design receptiv, astfel încât experiența nu se schimba drastic pe mobil.
În cazul în care utilizatorii nu pot găsi ceea ce caută, nu au nici un motiv pentru a rămâne pe site. În schimb, ei vor sări cu siguranță și de a găsi un concurent care oferă o experiență de utilizare mai bună.
7. Să vizitatorii dvs. Derulați pagina dvs. de pornire
Deasupra paginii este veche . Nu se abtine de la proiectarea o pagină de pornire ceva mai lung. Inclusiv 3-5 secțiuni care ajută utilizatorii noi și recurente directe în zonele corespunzătoare ale site - ului dvs. poate ajuta crea o experiență fără sudură.
Dar ce ar trebui să fie aceste secțiuni?
Această listă ar putea continua la nesfârșit, dar un hit-listă rapidă a unora dintre elementele mai importante includ:
propunerea de valoareIntro VideoPrezentare generală a serviciilorcaracteristicile produsuluiDespre noiMarturiiStudii de caz / Povești de succesResurseDacă doriți o listă mai expansiv, consultați acest infografic minunat sau unul dintre articole blog Ramona Sukhraj lui dezvăluie alte elemente importante pentru pagina care nu sunt menționate aici.
8. Nu vă fie teamă de spațiu alb
Spațiul alb este un element de design esențial care vă ajută să rupe pagina și crește lizibilitatea.
De asemenea, numit „spațiu negativ“, spațiu alb se referă la zonele din jurul elementelor de pe o pagină care sunt goale și lipsite de elemente de conținut sau vizuale.
Deși poate părea un spațiu suplimentar de prisos, este de fapt responsabil pentru a fi citite și prioritizarea conținutului. De asemenea, joacă un rol important în procesul de proiectare și site-ul de poziționare elemente de design.
Dacă știți unele pagini lipsite de spațiu alb, consultați elementele de pagină și de benzi sau conținutul care nu sunt necesare în scopul paginii. Apoi, asigurați - vă că acest conținut este grupat în mod corespunzător , astfel încât utilizatorii să poată să distingă în cazul în care acestea aparțin pe pagină. Dacă aveți nevoie de un exemplu de site - ul face acest lucru bine, verifica aceste toate-stele pentru a vă ajuta să ajute pe îmbunătățirile .
9. Optimizarea pentru rețelei mobile si alte device-uri
Nu uita despre optimizarea site - ului pentru mobil . Dacă nu știi deja, 80% dintre utilizatorii de internet dețin un smartphone , și „Google spune ca 61% dintre utilizatorii sunt puțin probabil să se întoarcă la un site mobil au avut probleme la accesarea și 40% vizita site - ul unui concurent în loc“.
Mi-ar fi un pic îngrijorat dacă aș fi.
Este o necesitate pentru a adapta site-ul dvs. pentru a se potrivi nevoilor și dorințelor vizitatorilor. S-ar putea dori să vă întreb, de ce ar avea acces la cineva site-ul meu pe mobil? Ce lucruri ar arata pentru? Are experiența mea în prezent le permite să facă aceste lucruri cu ușurință?
În cazul în care site - urile dvs. rămase pe optimizarea sa de telefonie mobilă, a verifica unele dintre aceste website - uri mobile minunat pentru a înțelege modul în care acestea au creat experiențe mobile fără sudură pentru utilizatorii lor.
10. Fii ușor de găsit
Dacă doriți să dezvolte o prezență online substanțială, atunci aveți nevoie pentru a crea un site care poate obține găsit.
Acest lucru începe cu dezvoltarea unei strategii de SEO , care să ia în considerare termenii de căutare Personas dvs. cumpărător și publicul ar căuta. Acest termeni de strategie ar trebui să includă crearea de conținut relevant pentru nevoile vizitatorilor. Video, articole de blog și e-carti sunt câteva exemple de conținut care pot face acest lucru.
Asigurați-vă că nu te prea distras cu posibilitățile de conținut fără sfârșit ai putea rang pentru. Identificați cuvintele cheie corespunzătoare în primul rând că publicul este, de fapt în căutarea astfel încât să nu atrag prea mulți vizitatori care nu ar converti la un produs, să nu mai vorbim ofertele tale.
11. Testarea nu se opreste niciodata
Evaluarea căi de conversie, modul în care utilizatorii departe de parcurgere și în cazul în care acestea sunt clic, etc, sunt calitati importante care pot dezvălui dacă paginile dvs. funcționează așa cum doriți.
Dacă sunteți pe cineva care are tone de pagini pentru a trece prin, sunt șanse puteți găsi această problemă pe o mulțime de pagini, în special pagini de destinație mai vechi. Paginile ca acestea pot fi de fapt performante destul de bine, dar conțin informații depășite care știți că au putut fi actualizate. Altii ar putea avea nevoie doar de tweaking unele actualizări sau modificări de design. Modificările simple , cum ar fi culorile buton, antete, sau adăugarea de câteva fraze în copia dvs. ar putea face diferente incredibile în performanța paginii.
Dar , mai degrabă decât schimbarea lor și le -au dat drumul lor, mai ales dacă nu știi ce să se schimbe, puteți utiliza instrumente pentru a crea teste A / B pentru ei, mai multe variante de teste, sau chiar înființat hărți de căldură pentru a vedea ce utilizatorii fac. Fiecare test poate dezvălui mai mult o varietate de date care identifică motivele pentru care utilizatorii interacționează cu paginile în anumite moduri.
12. Identificarea lui 404 Necunoscut sau Broken Link-uri
În funcție de dimensiunea de site-ul dvs., sau cât timp a fost în jurul valorii, de fapt, este posibil să aveți câteva pagini sau link-uri aici și acolo care nu funcționează. Și pe partea de sus a tot ceea ce, vizitatorii nu vor chiar să vă cunosc.
Ia timp pentru a evalua dacă este sau nu site-ul dvs. a rupt pagini. Ați putea fi surprins să găsească pagini anterior ridicate de destinație, care sunt performante pagini nepublicate sau site-ul care sunt legate în mod necorespunzător.
Puteți găsi o serie de instrumente pentru a utiliza aici și aici pentru a obține ai început.
13. Creați o nouă sau oferte unice
Conversia de vizitatori este modul de bază, puteți evalua cât de mulți utilizatori sunt în mișcare în jos pâlnie de marketing. Mulți dintre noi știu că modul în care de obicei converti vizitatori este de a prezenta oferte, demo-uri, sau elemente pe care le vor găsi atractive.
Dar, cu atât de multe resurse pe internet, acum este mai greu ca niciodată să pătrundă prin zgomot și de a lua oamenii de conversie pe a ta.
Acest lucru înseamnă că este mai important ca niciodată să plătească nu numai o atenție la ceea ce oferă și resursele sunt acolo în zona de servicii, dar ceea ce nu este prea.
Poate că ești o companie de social media, care observă multe alte concurenți fac cărți electronice cu privire la modul de a crea un calendar de social media. Mai degrabă decât a crea o ofertă similară, putea să-l ia un pas mai departe și de a crea un instrument care permite oamenilor să intre în unele informații care ajută la generarea unui program care se sincronizează cu calendarul lor Google?
În cazul în care acest lucru pare prea complicat, ai putea încerca, de asemenea, identificarea template-uri care nu sunt disponibile în prezent pe scară largă și crearea de rapid una și promovarea acesteia.
Oricare ar fi decizia ta, este important să vă asigurați că ceea ce faci este un pas deasupra competitorilor . Ofertele de conținut Copierea care sunt în prezent acolo vă va ține doar pierdut pe mare.
14. Actualizați conținutul de a face apel la Persona dvs.
Când sunteți o companie de scris copie pe care doriți să doriți să impresioneze vizitatorii site-ului, mulți dintre noi tind să cadă într-o capcană periculoasă.
Conținutul este „noi“ și „nostru“ concentrat.
„Vom crește veniturile de ..“, «Beneficiile noastre includ ...» sunt doar exemple de antete de care multe utilizări în întreaga pagini web. Deși s -ar putea fi prezentate modurile afacerea dvs. ar putea ajuta , din cauza cât de mare tine si produsele sunt, nu va obține punctul de peste.
Dezbrăca „noi“ și „nostru“ și să le înlocuiască cu „tu“ și „al vostru“. Potențialii dvs. clienți doresc să le îndeplinească ochi-la-ochi, să înțeleagă punctele de durere pe care le au, și să explice în mod direct modul în care acestea ar putea fi rezolvate.
Deci, mai degrabă decât un antet ca „Studiile noastre de caz“, încercați ceva de genul „dvs. potențial poveste de succes“. Sau, mai degrabă decât o pagină de cariere care se concentrează cât de mare este compania, se filtrează într-un anumit conținut care explică modul în care solicitanții sunt importante contracte futures și capacitatea lor de a defini viitorul lor de lucru la afacerea ta.
Acest comutator gramatical poate părea nesemnificativ, dar subconstient va afecta modul în care văd clienții afacerea.
Concluzie - îmbunătățirea realizari design-ului unui site
Nu autati scopul pentru care faceti un magazin online, oricare alt tip de site sau utilitate. Tot timpul sa aveti un feedback din partea utilizatorilor, caci pentru ei il faceti.